  • 1. Data: 2003-08-01 19:29:20
    Temat: umowa
    Od: "gadula" <g...@p...onet.pl>

    czy umowa np wynajmu podpisana przez pracownika firmy ktory nie jest
    wymieniony w krs sp z o.o. do reprezentowania firmy i podpisywania umow jest
    wazna
    a co jezeli pracownik ten ma podpisane upowaznienie (ale nie potwierdzone
    przez notariusza) do reprezentowania firmy, czy wtedy taka umowa jest wazna
    jacek

  • 2. Data: 2003-08-02 09:29:13
    Temat: Re: umowa
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    | czy umowa np wynajmu podpisana przez pracownika firmy ktory nie jest
    | wymieniony w krs sp z o.o. do reprezentowania firmy i podpisywania umow
    jest
    | wazna

    Nie, chyba że osoba upoważniona do jej zawarcia potwierdzi ją później.

    | a co jezeli pracownik ten ma podpisane upowaznienie (ale nie potwierdzone
    | przez notariusza) do reprezentowania firmy, czy wtedy taka umowa jest
    wazna

    To wówczas tak, zakładając oczywiście, że to upoważnienie pochodzi od osób
    umocowanych do reprezentowania firmy. Notarialne upoważnienie jest moim
    zdaniem konieczne tylko do wykonania czynności, do których zawarcia jest
    wymagana taka forma.
    --
    Jestem tylko człowiekiem i mogę się mylić. Przedstawiony wyżej
    punkt widzenia jest moją prywatną opinią i upraszam o nie trakto-

  • 3. Data: 2003-08-04 04:23:09
    Od: "beny76" <b...@w...pl>

> [...]
    > umocowanych do reprezentowania firmy. Notarialne upoważnienie jest moim
    > zdaniem konieczne tylko do wykonania czynności, do których zawarcia jest

    wydaje sie byc logiczne. patrzac na burmistrzow, ktorrzy daja upowaznienia
    kierownikom ZGM-ow do zawierania umow najmu w ich imieniu. te upowaznienia
    nie sa potwierdzane notarialnie. i w przypadku firmy bedzie podobna
    sytuacja.

    pozdr. beny76