  • 1. Data: 2008-02-21 13:14:06
    Temat: Jakie zasiłki, dodatki, stypendia.???
    Od: "Asia**" <a...@i...pl>

    Witam, inetresuje mnie czy przysługuje mi jakis zasilek, stypendium,
    dodatek, zapomoga wypłacane z urzedu gminy lub innej instytucji.
    Studiuje zaocznie na 3 roku. Nie pracuje, przez okres 6 m-cy
    pobieralam zasilek dla bezrobotnych, skonczyl sie a ja dalej nie moge
    znalezc pracy. Mieszkam z rodzicami i rodeznstwem (5 osob) rodzice
    pracuja. Bede wdzieczna za odp.

  • 2. Data: 2008-02-22 08:20:12
    Temat: Re: Jakie zasiłki, dodatki, stypendia.???
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@_WYTNIJ_o2.pl>

    Użytkownik "Asia**" <a...@i...pl> napisał >Witam, inetresuje mnie czy
    przysługuje mi jakis zasilek, stypendium,

    Tylko soc. z uczelni. Poza tym jak mieszkasz na niektórych terenach to może
    z UG, jak rodzina biedna.