  • 1. Data: 2008-02-21 14:49:25
    Temat: Praca zdalna dla firmy za granica
    Od: mark <m...@g...com>

    Witam serdecznie,

    Mam takie oto zapytanie: czy od pracy w charakterze freelancera dla
    zagranicznych firm (praca znajdowana jest przez internet, wykonywana w
    domu, a wyniki wysylane zamawiajacemu przez serwis freelancerski)
    konieczne jest placenie podatku, aby byc w zgodzie z prawem?

    Czy jak ja wystawiam projekt i jest on wykonywany przez czlowieka za
    granicy (w sposob identyczny jak w moim przypadku, tj. wszystko odbywa
    sie droga elektroniczna) to czy musze placic od tego podatek,
    wystawiac jakas umowe jako osoba fizyczna?

    Bede wdzieczny za wszelkie informacje! Pozdrawiam, M.