  • 21. Data: 2009-02-25 19:45:39
    Temat: Re: Zamowienie internetowe a sklep bez "tzn. koszyka" [KOREKTA]
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    HALF&HALF wrote:
    > Użytkownik "cyklista" <...@...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Problem w tym ze nie dostalem zadnego dowodu zakupu a zakladajac ze
    > za jakis czas albumik za nie male pieniazki zacznie sie sypac to jaka
    > mam podstawe do reklamacji nie majac dowodu zakupu?

    więc zgodnie z prawem zażądaj przesłania dowodu zakupu, nawet PDFa mailem.

  • 22. Data: 2009-02-25 21:56:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "HALF&HALF" <h...@o...eu> napisał w wiadomości news:

    > Problem w tym ze nie dostalem zadnego dowodu zakupu a zakladajac ze za
    > jakis czas albumik za nie male pieniazki zacznie sie sypac to jaka mam
    > podstawe do reklamacji nie majac dowodu zakupu?

    Dowód zapłaty?
    Masz nawet lepiej - nie dali paragonu, nie mogą go żądać przy reklamacji.

  • 23. Data: 2009-02-25 22:08:18
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Cavallino wrote:

    > Dowód zapłaty?
    > Masz nawet lepiej - nie dali paragonu, nie mogą go żądać przy
    > reklamacji.

    "Odnosnie reklamacji niestety nie przewidujemy
    takiej sytuacji. Nie jestesmy sklepem internetowym z tzw. "koszykiem"

    :-)

  • 24. Data: 2009-02-25 22:24:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > "Odnosnie reklamacji niestety nie przewidujemy
    > takiej sytuacji. Nie jestesmy sklepem internetowym z tzw. "koszykiem"
    >
    > :-)

    To czy oni przewidują nie ma żadnego znaczenia.
    Co najwyżej będzie trzeba udać się do sądu, ale zawsze najpierw można
    spróbować rzecznika konsumentów.

  • 25. Data: 2009-02-25 22:27:41
    Temat: Re: Zamowienie internetowe a sklep bez "tzn. koszyka"
    Od: Ania <a...@g...pl>

    HALF&HALF pisze:

    > Jutro czeka mnie w takim razie "przyjemna" telefoniczna rozmowa.
    > Dodac moge tyle ze to duzy importer kilku znanych marek a paragon zakupu
    > tak czy siak powinienem dostac bo co innego mialo by mnie upowazniac do
    > wzglednej reklamacji (no chyba ze w "sklepie bez koszyka" i ta mi nie
    > przysluguje :-)

    jesli mozesz udowodnic, ze do transakcji doszlo... masz jakies
    potwierdzenie na maila, to plus dla ciebie... na dobra sprawe jesli
    sprzedajacy dokumentuje sprzedaz na kasie fiskalnej... to na sile da sie
    udowodnic i dotrzec do takiego paragonu, to on musialby udowadniac, ze
    to nie tobie sprzedal ta rzecz

    i jak juz tu slusznie zauwazono - jesli sprzedawca nie poinformowal cie
    o mozliwosci zwrotu w ciagu 10 dni... masz na zwrot 3 m-ce

  • 26. Data: 2009-02-25 22:30:28
    Od: Ania <a...@g...pl>

    cef pisze:

    > "Odnosnie reklamacji niestety nie przewidujemy
    > takiej sytuacji. Nie jestesmy sklepem internetowym z tzw. "koszykiem"
    >
    > :-)

    ciekawe w takim razie jako co sprzedaja? i czy w ogole sprzedaja ;) moze
    tak na prawde, oni w ogole nic nie sprzedali, bo nie prowadza
    dzialalnosci ;)

  • 27. Data: 2009-02-25 22:55:56
    Od: "HALF&HALF" <h...@o...eu>

> [...]
    > udowodnic i dotrzec do takiego paragonu, to on musialby udowadniac, ze to

    Nauczylem sie z perspektywy czasu zbierac maile na temat zakupow tak tez
    zrobilem z albumem za cene powyzej 600zl. Z racji tego ze rynek na takie
    rzeczy u nas jest jaki jest album raczej zostawie bo nie widze alternatywy.
    Zadzwonie tylko jutro i zapytam co z jakim kolwiek paragonem zakupu.
    Rozumiem jakas gwarancja (na stronie gdzie nawet nie ma jako takiego cennika
    nic o tym rowniez nie ma) chyba przysluguje na takie cos? :-) Rok?

  • 28. Data: 2009-02-25 22:57:02
    Od: cyklista <...@...pl>

    Użytkownik HALF&HALF napisał:
> [...]
    > jakis czas albumik za nie male pieniazki zacznie sie sypac to jaka mam
    > podstawe do reklamacji nie majac dowodu zakupu?

    ty już masz dowód zakupu, jest nim potwierdzenie zapłaty za konkretny
    towar dla konkretnej firmy z twojego systemu bankowego (chyba że w
    tytule przelewu napisałeś "za zakupy" a nie "za album włoski z
    zamówienia nr x")

    i tobie nic więcej nie potrzeba, to oni w razie sporu muszą teraz
    udowodnić że towar tobie wydali, a jak nie mają takiego dowodu to nawet
    nie musisz zwracać albumu a tylko zażądać z powrotem pieniędzy

  • 29. Data: 2009-02-25 22:57:10
    Od: "HALF&HALF" <h...@o...eu>

    > ty już masz dowód zakupu, jest nim potwierdzenie zapłaty za konkretny
    > towar dla konkretnej firmy z twojego systemu bankowego (chyba że w tytule
    > przelewu napisałeś "za zakupy" a nie "za album włoski z zamówienia nr x")

    Zawsze tak robie mimo to nie uwazam ze przelew bankowy jest rachunkiem
    zakupu w/g ktorego moglbym cokolwiek reklamowac.

  • 30. Data: 2009-02-25 22:59:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    HALF&HALF pisze:

    > Zawsze tak robie mimo to nie uwazam ze przelew bankowy jest rachunkiem
    > zakupu w/g ktorego moglbym cokolwiek reklamowac.

    Przywilej reklamacji wynika z samego faktu zakupu, a nie z faktu
    posiadania rachunku/paragonu.

    --
    Liwiusz