eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZamowienie internetowe a sklep bez "tzn. koszyka" › Zamowienie internetowe a sklep bez "tzn. koszyka"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "HALF&HALF" <h...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zamowienie internetowe a sklep bez "tzn. koszyka"
    Date: Mon, 23 Feb 2009 12:35:55 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 15
    Message-ID: <gnu1n0$v5k$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: ees160.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-1"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1235388960 31924 83.21.30.160 (23 Feb 2009 11:36:00 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 23 Feb 2009 11:36:00 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18049
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:577359
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam



    Zamówilem internetowo pewna nie tania rzecz w pewnym sklepie
    (import/dystrybucja). Rzecz ta nie do konca spelnia moje oczekiwania a z
    tego, co sie orientuje zamawiajac przez internet przysluguje mi prawo zwrotu
    do 10 dni od otrzymania paczki bez podania nawet przyczyny. I tutaj pojawia
    sie taka odpowiedz z w/w sklepu: "Odnosnie zwrotu niestety nie przewidujemy
    takiej sytuacji. Nie jestesmy sklepem internetowym z tzw. "koszykiem".". Nie
    dostalem równiez paragonu zakupu. Kto ma tutaj racje ja czy sprzedawca? Co
    radzicie mi Panstwo zrobic w takim przypadku?

    Z góry dziekuje i pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1