  • 21. Data: 2011-05-17 13:16:08
    Temat: Re: Zamiana mieszkań
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 5/17/2011 12:30 AM, Liwiusz wrote:

    > Jaka jest podstawa prawna ku temu?

    ja pamietam jest gdzies tam i w komunałkach i w lokatorkach zapis, ze
    pierwszeństwo w przydziele przypada obecnie zamieszkującej rodzinie
    zmarłego.

  • 22. Data: 2011-05-17 13:43:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-17 15:16, witek pisze:

    > ja pamietam jest gdzies tam i w komunałkach i w lokatorkach zapis, ze
    > pierwszeństwo w przydziele przypada obecnie zamieszkującej rodzinie
    > zmarłego.

    No, zamieszkała, a zameldowana to dwie różne sprawy.

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2011-05-17 17:31:21
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 5/17/2011 8:43 AM, Liwiusz wrote:

    > No, zamieszkała, a zameldowana to dwie różne sprawy.

    tylko to potem udowodnij.

  • 24. Data: 2011-05-17 19:16:41
    Od: " ąćęłń" <j...@W...gazeta.pl>

    Dla notariusza to najprostsze (poza zmniejszoną o połowę stawką), bo i jedno
    i drugie to ograniczone prawo rzeczowe (przynajmniej do niedawna, ostatnio
    coś chyba wyskoczyło z Kodeksu).
    Tak czy inaczje trzeba bardzo dokładnie spisać, jak i na kogo przechodzą
    wkłady spółdzielcze, udziały, fundusze, i jak piszesz także ciężary i długi.

  • 25. Data: 2011-05-17 20:12:13
    Od: Janina Kozub <j...@u...wp.pl>

    W dniu 2011-05-17 21:16, ąćęłń pisze:
> [...]
    > wkłady spółdzielcze, udziały, fundusze, i jak piszesz także ciężary i długi.

    O dziękuję, to pierwszy rzeczowy głos w tej sprawie.

  • 26. Data: 2011-05-17 21:01:06
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-05-17 22:12, Janina Kozub pisze:

    > O dziękuję, to pierwszy rzeczowy głos w tej sprawie.

    No i oczywiście iść do spółdzielni w tej sprawie zamiany mieszkania,

    --
    animka

  • 27. Data: 2011-05-17 21:35:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 5/17/2011 4:01 PM, animka wrote:

    > No i oczywiście iść do spółdzielni w tej sprawie zamiany mieszkania,

    a czekoladą albo kawą