  • 1. Data: 2003-07-22 17:39:51
    Temat: Zameldowanie - jak to zalatwic?
    Od: "Jerzy Jurczyk" <j...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    Jakie dokumenty powinieniem przedstwawic w Urzedzie Meldunkowym, by meldunek
    uzyskac? zaznaczam, iz sytuacja nie jest typowa:

    Od kilku miesiecy ze wzgledu na lokalizacje miejsca pracy mieszkam wraz z
    babcia w "jej" domku. Sprawa bylaby prosta, gdyby nie fakt, ze domek jest
    wspolwlasnosciowy na zasadzie sukcesji. Nie ma wlasciwie mozliwosci kontaktu
    z niektorymi z wspolwlascicieli, poniewaz znajduja sie za granica.
    Rozumiem, ze wg. prawa meldunkowego zameldowany powinien zostac kazdy, kto
    udowosni, iz w danym lokalu mieszka. Niestety w UM twierdza, ze bez zgody
    wlascicieli (wszystkich) nie zamelduja :(

    Bardzo prosze o porady jak to ugryzc? jak udowodnic, ze w tym miejscu
    mieszkam?

    pozdrawiam cieplo i serdecznie,
    Jurek

  • 2. Data: 2003-07-22 18:24:11
    Temat: Re: Zameldowanie - jak to zalatwic?
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Jerzy Jurczyk" <j...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bfjst7$a23$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > udowosni, iz w danym lokalu mieszka. Niestety w UM twierdza, ze bez zgody
    > wlascicieli (wszystkich) nie zamelduja :(

    To niech ci dadzą odmowę na piśmie z uzasadnieniem. Będą mieli lekki kłopot.
    Następnie złóż skargę piętro wyżej.

  • 3. Data: 2003-07-22 19:28:33
    Od: "Jerzy Jurczyk" <j...@N...gazeta.pl>

    poilkj <p...@g...pl> napisał(a):
    > To niech ci dadzą odmowę na piśmie z uzasadnieniem. Będą mieli lekki kłopot.
    > Następnie złóż skargę piętro wyżej.

    poczytalem troche o zmianach wprowadzonych przez Trybunal Konstytucyjny i
    sprobuje paniom w UM to przedstawic, mam jednak jeszcze jedno pytanie :-)

    Jaki dokument potwierdzajacy prowo do lokalu przedstawic ma wspolwlasciciel,
    czyli babcia?
    Aktu notarialnego nie ma, poniewaz testament nie zostal otwarty (stara
    sprawa), babcia figuruje natomiast w karcie podatkowej jako osoba
    odpowiedzialna za oplate podatkow od tej nieruchomosci.

  • 4. Data: 2003-07-22 20:24:47
    Od: "Jerzy Jurczyk" <j...@N...gazeta.pl>

    Jerzy Jurczyk <j...@N...gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
    > sprawa), babcia figuruje natomiast w karcie podatkowej jako osoba
    > odpowiedzialna za oplate podatkow od tej nieruchomosci.

    a moze wystarczy jak babcia przedstawi dowod osobisty, z ktorego wynika iz
    jest w tym domku zameldowana?

    help please :)

  • 5. Data: 2003-07-22 20:27:16
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Jerzy Jurczyk" <j...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bfk391$qv1$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > sprobuje paniom w UM to przedstawic, mam jednak jeszcze jedno pytanie :-)
    >
    > Jaki dokument potwierdzajacy prowo do lokalu przedstawic ma

    oświadczenie
    -----------------
    Ja, ....................................................
    ............, zam. w
    ................................. przy ul. .............................. nr
    dowodu ....................................... uprzedzony o
    odpowiedzialności karnej wynikającej z art. 233 kk oświadczam, że jestem
    najemcą / właścicielem lokalu przy ul.
    ............................................. w.......................
    pełnomocnym do składania oświadczeń woli w zakresie spraw meldunkowych.

    data ,podpis

  • 6. Data: 2003-07-22 21:04:02
    Od: "Jerzy Jurczyk" <j...@N...gazeta.pl>

    poilkj <p...@g...pl> napisał(a):
    > oświadczenie

    dziekuje slicznie!

  • 7. Data: 2003-07-22 21:08:56
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Jerzy Jurczyk" <j...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bfk8s2$clv$1@inews.gazeta.pl...

    > dziekuje slicznie!
    >
    > pozdrawiam cieplo i serdecznie,
    > Jurek

    za nie ma co.

  • 8. Data: 2003-07-23 08:15:32
    Od: wku <n...@p...fm>

    In article <bfjst7$a23$1@inews.gazeta.pl>, j...@N...gazeta.pl
    says...

> [...]
    > wspolwlasnosciowy na zasadzie sukcesji. Nie ma wlasciwie mozliwosci kontaktu
    > z niektorymi z wspolwlascicieli, poniewaz znajduja sie za granica.

    Z tego, co wyczytalem w orzeczeniu Trybunalu, to nie jest konieczne
    przedstawianie zgody jakiegokolwiek wlasiciela. Ale panie w Urzedach
    twierdza inaczej. Tez chce sie w koncu zameldowac tam, gdzie naprawde
    mieszkam.