    From: "Depilator" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zameldowanie
    Date: Sun, 19 May 2002 14:50:32 +0200

    Użytkownik "Adamsoft" <a...@N...net> napisał w wiadomości
    news:ac7pkl$arr$1@news.tpi.pl...
    > Witam szanownych grupowiczow,
    > czy majac zameldowanie na stale, wlasciciel mieszkania moze nakazac mi
    > wracac do domu przed 22:00? Mam z jego strony grozby, ze jezeli bede
    wracal
    > w nocy lub nad ranem, to zostawi klucz w zamku i nie pozwoli mi sie dostac
    > do domu. Czy moge wtedy wezwac policje, zeby otworzyli mi drzwi, czy mam
    > spac na wycieraczce, czy moge sie podeprzec jakims paragrafem?
    > Dziekuje za pomoc

    To zależy, pod jakim tytułem i _gdzie dokładnie_ zamieszkujesz. Rozumiem, że
    wynajmujesz część mieszkania? Jeśli to jest tylko umowa, to powinno być w
    niej ustalone. Jeśli nie, to może Ci wypowiedzieć, jeśli naruszasz zasady
    czy cośtam mu się nie podoba. Ale póki umowa jest ważna, to nie może
    uniemożliwić korzystania. Tak ja to widze.

    Depi.