    From: "Tomasz" <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zameldowani lokatorzy w kuionym mieszkaniu
    Date: Thu, 21 Oct 2004 20:48:23 +0200
    Sender: z...@p...onet.pl@aab106.internetdsl.tpnet.pl

    Mam pytanie odnosnie takiej sytuacji kiedy kupilam mieszkanie m-c temu ale
    były właściciel nie może się wymeldować bo czeka na uchwałę gminy aby nadać
    nazwę ulicy na kórej wybudował dom. Obecnie nie ma tam adresu w nowym
    miejscu bo ktoś oprotestował im nazwę i musieli czekać na nowe zebrani i
    zgodę.

    Po uzusykaniu zgody na te nazwę będą mogli się wymeldować czy teraz to ja
    ich muszę wymeldować jako nowy właściciel (ja nie jestem jeszcze tam
    zameldowana tylko na starym miejscu) czy mogą to zrobić samodzielnie?

    Proszę o pomoc w tej sprawie, dziękuję