  • 1. Data: 2004-10-21 18:07:54
    Temat: Parking osiedlowy??
    Od: "Bartosz" <m...@w...pl>

    Witam,
    chciałbym uzyskać informację czy spółdzielnia mieszkaniowa ma w swoich
    obowiązkach zapewnienie lokatorom miejsca gdzie lokatorzy mogli by parkowac
    swoje auta? Jeśli tak to czy moglibyście mi podać jakieś bliższe informacje
    prawne na ten temat? Za wszelkie podpowiedzi z góry dziękuje.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-10-21 18:27:22
    Temat: Re: Parking osiedlowy??
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Ma, ale nie bezpłatne.
    JaC

  • 3. Data: 2004-10-21 19:51:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Bartosz" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    Spółdzielnia, to ... Wy. Jak ustalicie na walnym zebraniu, że ma obowiązek,
    to mieć będzie. jak ustalicie, ze za darmo, to będzie mieć ten obowiązek za
    darmo. Ogólnego przepisu nie ma. są jedynie normy budowlane określające
    ilość tych parkingów na ilość mieszkańców. Ale to się w czasie zmieniało.
    Starsze osiedla były budowane wg starych norm. A wówczas było mniej
    samochodów.

  • 4. Data: 2004-10-22 06:40:39
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Ale się uśmiałem :-))))))
    JaC

  • 5. Data: 2004-10-22 18:16:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik " 666" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Ale się uśmiałem :-))))))

    Bardzo mi miło, że przyczyniłem się do poprawy Twojego humoru. Jakbyś
    jeszcze opisał przyczyny, to bym może pośmiał się z Tobą. choć podobno nie
    należy się śmiać z własnych dowcipów.