    From: "ELioT" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zaleglosc, rejestr dluznikow a kredyt mieszkaniowy
    Date: Tue, 16 Sep 2003 16:32:23 +0200

    Witam,
    starałem sie o kredyt mieszkaniowy i go nie dostalem pomimo tego, ze zarobki
    moje i zony byly wystarczajace. Opinia byla zdecydowanie negatywna.
    Zrobilem sledztwo i okazalo sie, ze zapomnialem o koncie studenckim w PKO
    SA - przez kilka lat narosly oplaty, odsetki i uzbieralo sie tego do dzisiaj
    okolo 800 zl zadluzenia. Splacilem dzielnie, myslac ze mi to pomoze. Ale
    niestety - juz rok temu, bank przeslal informacje do jakiegos rejestru
    dluznikow, ze zalegam. W rozmowie telefonicznej ustalilem, ze pismo w tej
    sprawie wyslano poleconym na adres korespondencyjny w akademiku w zeszlym
    roku. Nie odebralem go, gdyz od 2 lat mieszkalem w innym miescie. Nawet nie
    wiedzialem ze cos takiego zrobiono.
    I tak: w PKO SA powiedziano mi dzisiaj, ze jesli splace zadluzenie
    [zrobione] to oni wysylaja pismo do tego rejestru i mnie stamtad wykresla. W
    BOŚ natomiast, czyli tam gdzie dostalem wielkiego "-", powiedziano mi, ze
    wykresla mnie dopiero po 2 latach od uregulowania zadluzenia i w tym czasie
    nie dostane w zadnym banku kredytu. Jak to jest naprawde?

    Co moge zrobic PKO SA, ktorzy nie raczyli mnie informowac ze rosna odsetki
    oraz ze wpisali mnie do rejestru? Jaka jest szansa uzyskania gdzies kredytu?
    Czy prawda jest to, co mowi PKO SA, ze wysla pismo w sprawie wykreslenia
    mnie?

    Jesli ktos moze mi pomoc, prosze o pomoc...
    pzdr szalenie smutno
    T.