  • 11. Data: 2004-03-05 00:17:16
    Temat: Re: Zakupy w trakcie zwolnienia
    Od: "Kical" <w...@w...pl>

    Uzytkownik "Dan" <l...@p...fm> napisal w wiadomosci

    . Napisz wiecej o zakresie przedmiotowym kontroli.

    Rano dowiem sie blizszych szczegolow i je opisze. Dziekuje za
    dotychczasowe zainteresowanie
    Pozdro

  • 12. Data: 2004-03-05 06:16:00
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Ania & Krzyś" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ja tylko nie rozumiem czemu ZUS grzebał w czymś co należy do kwestii US?
    > [.....................]

    1. Zostawiaj wrotkę aby było wiadomo komu odpowiadasz.
    2. Zostawiaj cytat do którego Twoja odpowiedź się odnosi.
    3. Wreszcie skonfiguruj swój czytnik - http://tinyurl.com/p5nb
    4. Podpisuj swoje posty bo nie wiadomo kto "mówi" czy Ania
    czy mały Krzyś. (chyba, że jesteś obojniakiem)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Siła kobiet nie tkwi w tym co mówią,

  • 13. Data: 2004-03-05 06:16:00
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

  • 14. Data: 2004-03-06 17:01:20
    Od: "Kical" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Kical" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Znajoma prowadzi jednoosobowa firmeWysyłam to, co ta dziewczyna
    spłodziła osobiście:
    "W dn. 26.02. br. zostałam poproszona o skontaktowanie się z ZUS.
    (wydział kontroli
    wykorzystywania zwolnień lekarskich). W dn. 03.03. przed
    godz.11.pojawiły się dwie *****/moja cenzura/
    (dużo spóźnione), okazując swoje zus. legitymacje i upoważnionka, po
    czym przystąpiły do kontroli. Zażądały: książkę przychodów oraz
    ewidencję sprzedaży. Stwierdziły "nieprawidłowość" polegającą na
    dokonywaniu zakupów na moją firmę w czasie mojego pobytu na zwolnieniu
    lekarskim.
    W książce są faktury z: PLUS GSM i SELGROS. Nie przyp.... się o
    polkomtel a o zakupy w selgros.(usł. telekomunikacyjne to nie
    zakup???). Zakupów dokonał mąż, upoważniony przeze mnie do podpisywania
    faktur. Zakupem była chemia do prania dywanów, tapicerki samochodowej.
    Proszek ten nie jest dostępny we wszystkich punktach sprzedaży.
    Najbliższy znajduje się prawie 100 km od miejscowości, w której
    mieszkam.
    Mąż podczas SWOICH wyjazdów służbowych, kupował dla mojej firmy
    proszek w niewielkich opakowaniach.
    Po całym zajściu pozostały mi tylko traumatyczne wspomnienia. Nie
    posiadam żadnego dowodu potwierdzającego ich wizytę. Protokół jest
    sporządzony tylko w jednym egzemplarzu, który zabrały te straszne
    widma. Czy to jest normalne??????"
    Od siebie jedynie dodam:
    jesli wlascicielka jednoosobowej firmy byla na zwolnieniu, to na
    zwolnieniu nie byla jej firma. Jesli w tym czasie zakupow dokonywala
    upowazniona przez wlasciciela osoba /i to maz/, to nie widze w tym nic
    zdroznego.Tym wlasnie ja uspokajam, ale czy slusznie.......???
    Nie krzyczcie na mnie, to samo poszlo na pl.soc.prawo.podatki