  • 1. Data: 2004-03-04 22:15:37
    Temat: Zakupy w trakcie zwolnienia
    Od: "Kical" <w...@w...pl>

    Witam
    Znajoma prowadzi jednoosobowa firme /pranie dywanow, mycie wnetrz
    samochodow/. W trakcie pobytu na zwolnieniu lekarskim /mogla chodzic/
    jej maz nabyl srodki chemiczne wykorzystywane przy prowadzeniu
    dzialalnosci. Kobieta wliczyla je w koszty.
    W trakcie przeprowadzanej kontroli przez ZUS kontrolujace
    zakwestionowaly takie postepowanie /nie mialy uwag do faktur
    wystawionych przez operatora sieci komorkowej/. Podstawy prawnej, mimo
    prosby kontrolowanej, nie podano.
    Decyzji jeszcze nie ma zadnej, lecz znajoma spac po nocach nie moze,
    zamartwia sie. Pomozcie kobiecinie i powiedzcie: jak wielkie i czy w
    ogole jakies konsekwencje jej groza??
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-03-04 22:37:09
    Temat: Odp: Zakupy w trakcie zwolnienia
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

> [...]
    > Decyzji jeszcze nie ma zadnej, lecz znajoma spac po nocach nie moze,
    > zamartwia sie. Pomozcie kobiecinie i powiedzcie: jak wielkie i czy w

    Prawdopodobnie będą chcieli uniknąć zapłacenia "chorobowego".

  • 3. Data: 2004-03-04 22:37:09
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

  • 5. Data: 2004-03-04 22:54:20
    Temat: Re: Zakupy w trakcie zwolnienia
    Od: "Kical" <w...@w...pl>

    Użytkownik "bubu" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Prawdopodobnie będą chcieli uniknąć zapłacenia "chorobowego".

    Zostalo juz wyplacone, w 2002 roku. Tak daleko siegneli wstecz

  • 4. Data: 2004-03-04 22:54:20
    Od: "Kical" <w...@w...pl>

  • 6. Data: 2004-03-05 00:06:35
    Od: "Ania & Krzyś" <b...@o...pl>

    Ja tylko nie rozumiem czemu ZUS grzebał w czymś co należy do kwestii US?
    Można ściemnić coś o datach wystawienia faktury i datach sprzedaży.
    Swoją drogą to granda - miały się ponoć skończyć te zasrane kontrole by
    "ułatwiać" firmom prowadzenie działąlności, a tu? O jakieś duperele się
    czepiają kwoki durne...

  • 9. Data: 2004-03-05 00:11:17
    Od: Dan <l...@p...fm>

    In article <c28c3p$1hn$1@atlantis.news.tpi.pl>, w...@w...pl says...

    > U?ytkownik "bubu" <j...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci
    > >
    > Zostalo juz wyplacone, w 2002 roku. Tak daleko siegneli wstecz

    Nie sa w stanie udowodnic zwiazku pomiedzy zakupem srodkow chemicznych a
    wykorzystywaniem zwolnienia w sposob sprzeczny z jego celem. O ile tego w
    ogole dotyczy kontrola. Napisz wiecej o zakresie przedmiotowym kontroli.

    Dan.

  • 8. Data: 2004-03-05 00:11:17
    Od: Dan <l...@p...fm>

  • 10. Data: 2004-03-05 00:17:16
    Od: "Kical" <w...@w...pl>

    Uzytkownik "Dan" <l...@p...fm> napisal w wiadomosci

    . Napisz wiecej o zakresie przedmiotowym kontroli.

    Rano dowiem sie blizszych szczegolow i je opisze. Dziekuje za
    dotychczasowe zainteresowanie
    Pozdro