  • 1. Data: 2004-03-04 22:07:26
    Temat: Nielegalne przetrzymywanie samochodu.
    Od: "Bob" <m...@o...pl>

    Byłem dziś u radcy prawnego i co usłyszałem.

    Jak facet nielegalnie (co przyznał sam raadca) przetrzymywał mój samochód to
    nie mogę żądać odszkodowania na zasadzie, że wyliczam szkodę na podstawie
    cennika usług firmy wypożyczającej samochody czyli trzymał auto 46 dni ja to
    mnożę razy 90 zł.
    Tylko ja mam udokumentować stratę faktyczną!!! Rachunki, ewentualny dochód
    nieuzyskany. Dla mnie masakra.
    Czyli nie ma znaczenia, że przez okres 46 dni nie mogłem dysponować swoją
    własnością, mogłem chcieć pojechać na wakacje samochodem. Dupa blada.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-03-04 22:55:12
    Temat: Re: Nielegalne przetrzymywanie samochodu.
    Od: "TJ" <N...@p...onet.pl>

    > Tylko ja mam udokumentować stratę faktyczną!!! Rachunki, ewentualny dochód
    > nieuzyskany. Dla mnie masakra.

    nie mozesz popytac znajomych? moze ktoś na jakieś bilety lotnicze z Twojego
    miasta czy coś...

    TSS

  • 3. Data: 2004-03-04 22:55:12
    Od: "TJ" <N...@p...onet.pl>

  • 5. Data: 2004-03-05 00:52:35
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <c28c3l$m7p$1@news.onet.pl>, TJ wrote:
    > nie mozesz popytac znajomych? moze ktoś na jakieś bilety lotnicze z Twojego
    > miasta czy coś...

    Na jego nazwisko? :) I co by to niby miało dać? Że ktoś mu przetrzymuje
    samochód to jeszcze nie znaczy, że może się zamiast samochodem poruszać
    samolotem (w sensie rozliczenia kosztów).

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2004-03-05 00:52:35
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

  • 7. Data: 2004-03-05 08:28:24
    Od: "TJ" <N...@p...onet.pl>

    > Na jego nazwisko? :) I co by to niby miało dać? Że ktoś mu przetrzymuje
    > samochód to jeszcze nie znaczy, że może się zamiast samochodem poruszać
    > samolotem (w sensie rozliczenia kosztów).

    tu masz rację, fakt, ale kilka rachunków z jakiejś wypożyczalni mógłby
    "znaleźć". I wypożyczalnia by na tym zarobiła i on ;)

    pzdr

    TJ

  • 6. Data: 2004-03-05 08:28:24
    Od: "TJ" <N...@p...onet.pl>