  • Data: 2004-10-10 13:28:33
    Temat: Zakup przez internet...
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Zakupiłem poprzez Allegro Windows98 SE PL (aukcja numer 30553357)
    Opis produktu w aukcji nie zgadza się z tym co otrzymałem.
    Chcę odesłać sprzedającemu paczkę. W/g tego co wyczytałem, w polskim
    prawie jest taka możliwość, jeżeli sprzedający wprowadza celowo w błąd
    lub podaje nieprawdziwe informacje na temat produktu. Tu sprzedający
    "zapomniał" wspomnieć, że Windows zafoliowany jest przez domową foliarkę
    do mrożonek, a poza tym licencja jest dedykowana tylko dla komputerów
    VOBIS, a ja takowego nie posiadam - licytowałem Windows na dowolny
    komputer, bo tak było w opisie. W aukcji przedstawiona jest licencja bez
    pieczątki na danego producenta komputerów, więc towar, który otrzymałem
    jest niezgodny z tym który był wystawiony. Poza tym w aukcji jest napisane:
    "Windows wygląda tak jak na zdjęciu, ale oczywiście jest zafoliowany!!!"
    - ale to nie jest ta licencja, którą otrzymałem.
    Co mam zrobić?