  • 11. Data: 2004-07-30 08:15:54
    Temat: Re: Zakup przez Allegro
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > może i jesteś informatykiem nie wnikam w to
    > ale o sprzęcie i o zasadach panujących
    > przy montażu tegoż nie masz zielonego pojęcia.
    > wniosek prawdopodobnie sam żeś uwalił proca tylko nawet nie wiesz kiedy i
    > jak.

    wniosek tego ze bzdury gadasz, to ze ktos nie wie ze spalenie procesora nie
    jest widocznym golym okiem na zewnatrz
    nie oznacza ze nie potrafi go zamontowac. POradzilo by sobie z tym 5 letie
    dziecko, chyba ze ktos na "chama" pcha,
    ale w ten sposob to mozna wszystko zniszczyc.

    Cześci są z reguły tak tworzone zejest tylko jeden sposob by je złączyć.

    P.

  • 12. Data: 2004-07-30 08:55:52
    Od: "tch" <t...@w...pl>

  • 13. Data: 2004-07-30 10:07:33
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > nie

    no i?

    Zamontowac procesor 5 letnie dziecko by potrafilo (pod warunkiem ze ne jest
    uposledzone i potrafi bawic sie
    klockami typu LEGO)

    P.

  • 14. Data: 2004-07-30 10:49:52
    Od: "tch" <t...@w...pl>

    > no i?
    >

    > Zamontowac procesor 5 letnie dziecko by potrafilo (pod warunkiem ze ne
> [...]
    sorry ale nie będę się to produkawał na temat zasad bezpieczeństwa
    przy układach MOS i inne dyrdymały bo mi się zwyczajnie nie chce
    ale to dobrze że tak jest
    dzięki temu właśnie że 5 letnie dzieci składają komputery
    lub dorośli o podobnym stanie wiedzy mam później dobrą pracę.:))))
    tak trzymać;)

    tak przy okazji dalej nie wiem jakich śladów spalena procesora
    i w którym miejscu kolega szukał..:)))
    a może ktoś potrzebuje trochę procesorów które są w idealnym stanie
    tylko nie wiem czy działają bo nie mam na czym sprawdzić
    /cytat z niektórych aukcji allegro/:)))))))))

  • 15. Data: 2004-07-30 11:14:41
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > tak przy okazji dalej nie wiem jakich śladów spalena procesora
    > i w którym miejscu kolega szukał..:)))

    :)

    > a może ktoś potrzebuje trochę procesorów które są w idealnym stanie
    > tylko nie wiem czy działają bo nie mam na czym sprawdzić
    > /cytat z niektórych aukcji allegro/:)))))))))

    :) znam to, ale nie wspominal o takim tekscie :)

    P.

  • 16. Data: 2004-07-30 18:53:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > tak tak, ale jezeli doszlo by do rozprawy, to wysylajacy musi chyba
    > udowodnic ze ten procesor dzialal gdy go wsadzil,
    > bo w ten sposob mozna praktycznie wszystko sprzedawac.

    Niestety to kupujący musi dowieść, że ów procesor nie działał w chwili
    wkładani go do paczki, bo to on wywodzi z tego faktu własne żądania.
    Przyznam, że nie bardzo mam pomysł, jak tego dokonać.

    > się
    >
    > ano chyba ze tak.
    >
    > ale... Sprzedajacy moze pozniej twierdzic ze osoba kupujaca uszkodzila go
    > wkladajac do komputera

    Niestety może. To zresztą zależy od rodzaju uszkodzenia. Zbyt mało się na
    tym znam. Jeśli to uszkodzenie mechaniczne, to w sumie każdy to mógł zrobić.
    Jeśli to jakiś błąd fabryczny, to nie ma sensu imputowanie winy kupującemu.
    Pewnie potrzebny byłby biegły.