  • 1. Data: 2004-07-28 20:16:58
    Temat: DODATKOWY BIZNES przez internet ???
    Od: "palik" <n...@t...pl>

    I co wy na to ??? Ja na tym zaczęłem zarabiać , ale czy to aby jest legalny
    interes ???

    Jeśli masz internet i 2 godziny dziennie luzu, zerknij na stronke. NIE JEST
    TO ANI KLIKANIE W BANNERY ANI CZYTANIE E-MAILI .
    www.dodatkowy.biznes.prv.pl
    lub pisz w...@x...pl

  • 2. Data: 2004-07-29 04:11:51
    Temat: Re: DODATKOWY BIZNES przez internet ???
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Poszło do abuse'ów TPSA'y, xip.pl i prv.pl.

  • 3. Data: 2004-07-29 12:37:07
    Od: "Plumpi" <p...@w...pl>

    > I co wy na to ??? Ja na tym zaczęłem zarabiać , ale czy to aby jest
    > legalny interes ???

    Z całą pewnością nie jest to legalny interes. Dlatego powinni cię wsadzić.
    Stego powodu ja nie bendem stobom zaczenał. No hyba rze trohe podrośniesz i
    siem poduczysz. :)

    --
    Jacek "Plumpi"
    p...@w...pl

  • 4. Data: 2004-07-30 08:18:37
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

> [...]
    JEST
    > TO ANI KLIKANIE W BANNERY ANI CZYTANIE E-MAILI .

    Ty sie naucz najpierw po Polsku pisac.

    "zacząłem"

    A podatek odprowadzasz? Haracz do ZUS?

    P.