  • 1. Data: 2004-07-28 20:21:44
    Temat: zmiana nazwy sc a formalności
    Od: rumo <r...@i...pl>

    Witam
    Mam taki problem -chcę zmienić całkiem nazwę spółki cywilnej,zmienić
    adres prowadzenia działalności,zmienić większościową sprzedaż w/g pkd.
    Jak to się ma do US-czy nip może zostać?Bo np zmieni się nazwa ze np ze
    :"STACJA PALIW COŚ TAM" NA "SKLEP MOTORYZACYJNY COS TAM" Chodzi mi o to
    żeby dalej używac starej kasy fiskalnej i nie likwidować firmy.
    Dziękuje za odpowiedzi.

    Robert

  • 2. Data: 2004-07-30 23:08:23
    Temat: Re: zmiana nazwy sc a formalności
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 28 Jul 2004, rumo wrote:

> [...]
    > + adres prowadzenia działalności,zmienić większościową sprzedaż w/g pkd.
    > + Jak to się ma do US-czy nip może zostać?

    IM*H*O dopóki wspólnicy się nie zmienią to nie widać przeciwwskazań... !

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2004-07-31 09:12:12
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > IM*H*O dopóki wspólnicy się nie zmienią to nie widać przeciwwskazań... !

    Wg mnie to nawet MUSI...

    jesli ten sam podmiot prowadzi dzialanosc (a sc choc osoba prawna nie jest,
    tojednak podmiotem jest, bo ma chocby wlasnie swoj NIP) to jest to TEN SAM
    podmiot. Mysle,ze (jesli umowa spolki tegowymaga - zmienic ja) wspolnicy
    powini kazdy sobie zlozyc zgloszenie aktualizujace wpis do ewidencji, a
    potem zautualizowac ZGLOSZENIE NIP...

    Boguslaw