  • 1. Data: 2004-07-28 20:41:50
    Temat: Co z tym abonamentem RTV?
    Od: Jaqu <j...@o...pl>

    Witam grupowiczow!

    Drecza mnie nastepujace pytania:

    * Czy abonament RTV trzeba placic za odbiornik radiowy, ktory:

    a) nie umozliwia odbioru zadnych programow Polskiego Radia?

    b) odbiera tylko programy obcojezyczne (akurat taki zakres fal)?

    c) sluzy tylko i wylacznie jako wyjscie dzwieku z komputera, plyt CD i
    kaset magnetofonowych (radio odbiera kiepsko, bo nie ma podlaczonej anteny)?

    * Ponieważ polskie stacje telewizyjne i radiowe nadaja poprzez siec
    internetowa, to rozumiem, że "odbiornikiem RTV" w sensie ustawy
    (Dz.U.1993 Nr 7 poz. 34 Art 4. p.8. i 4. - ponizej) jest także KAŻDY
    KOMPUTER Z DOSTĘPEM DO INTERNETU !!! Ale moze sie myle...

    /*
    "8) odbiornikiem radiofonicznym albo telewizyjnym jest urządzenie
    techniczne dostosowane do odbioru programu,"
    "4) programem jest uporządkowany zestaw audycji radiowych lub
    telewizyjnych, reklam i innych przekazów, regularnie rozpowszechniany,
    pochodzący od jednego nadawcy,"
    ]
    */

    Moze ktos potrafi wyjasnic w/w kwestie?

    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 2. Data: 2004-07-28 21:34:53
    Temat: Nic
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

    Ta cała gadka to taki siwy dym. Są wakacje i to skutkuje sezonem ogórkowym.
    Kiedyś to był potwór w zalewie sulejowskim co połknął jamnika. W tym roku
    abonament rtv. W przyszłym ufo. A wracając do tematu. To Polska a nie Niemcy.
    Tutaj cały czas są szczytne cele. Żyją takie akcje 5 dni i sie kończą. Pewnie
    kogoś złapią. Może nawet ze 100 osób. W gazetach napiszą że 100 tysięcy. Jakiś
    procent pajęczarzy się przestraszy i zacznie płacić. A jak już Cie złapie taki
    kontroler to daj mu 50 zł. To i tak więcej niż dostanie oficjalnie i po
    sprawie. Tomek

  • 3. Data: 2004-07-28 22:14:29
    Temat: Re: Nic
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia 28 Jul 2004 23:34:53 +0200, Tomek naskrobał(a):

> [...]
    > kontroler to daj mu 50 zł. To i tak więcej niż dostanie oficjalnie i po

    po browcu lepiej iść spać niż bajdurzyć na newsach.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 4. Data: 2004-07-29 05:23:35
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Tomek" <k...@v...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:4f0d.00001097.41081bfd@newsgate.onet.pl

    > Ta cała gadka to taki siwy dym.

    Podstawa prawna.?

    > W tym roku abonament rtv.

    I będziesz bulił "jak za zboże".

    > To Polska a nie Niemcy.

    Trafne porównanie - w Niemcy płacą abonament.

    > Jakiś procent pajęczarzy się przestraszy i zacznie płacić.

    "Pajęczarz" to ktoś kto kradnie energię elektryczną
    więc nie widzę związku.

    > A jak już Cie złapie taki kontroler to daj mu 50 zł.

    Idź z tą radą na grupę - pl.rec.humor.najlepsze

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Uśmiechnij się... jutro będzie Lepper."

  • 5. Data: 2004-07-29 06:47:29
    Temat: Re: Co z tym abonamentem RTV?
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 28 Jul 2004 22:41:50 +0200, Jaqu naskrobał(a):

    > Moze ktos potrafi wyjasnic w/w kwestie?

    poczytałbyś archiwum i byś się juz nie dreczył.
    a). tak
    b). tak
    c). nie
    dalsze rozważania nie mają sensu bo abonament nie płaci sie za posiadanie
    odbiornika.

  • 6. Data: 2004-07-29 09:08:16
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > po browcu lepiej iść spać niż bajdurzyć na newsach.

    więc dobranoc Panu :-)

    P.

  • 7. Data: 2004-07-29 18:43:02
    Od: "Kafar" <k...@o...pl>

    Oficjalnie to dostaje 92 zł od łepka

  • 8. Data: 2004-07-29 19:33:18
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

    > Oficjalnie to dostaje 92 zł od łepka
    Minus podatek, minus kasa zapomogowo pożyczkowa, minus związki zawodowe, minus
    fundusz rozwoju poczty. Pielęgniarki miały dostać po 2 stówy. Myślisz że dadzą
    komuś zarobić 50 tyś miesięcznie za to że będzie chodził i łapał. Jak napisali
    ze będą płacili 9 dych za złapanego to wiedziałem że to pic na wodę. Przecież
    jak nie płaci połowa to lepszy interes od usług pogrzebowych. Za takie
    pienądze jakie obiecują to potencjalni kandydaci na kontrolerów się
    wymordują. Można jeszcze przyjąć że to prawda. Ale wtedy za taką fuchę trzeba
    będzie dać 0,5 mln. łapówki, i też będzie warto. Tomek