    From: d...@w...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zakup przez Allegro
    Date: 28 Jul 2004 22:42:10 +0200

    Witam,

    temat pewnie juz wiele razy poruszany na grupie. Sprawa przedstawia sie
    nastepujaco. Kupilem przez allegro procesor Athlon 2000+ (osoba ta handluje na
    allegro i ma juz ponad 2000 pozytywow). Procesor do mnie dotarl bez
    najmniejszych fizycznych uszkodzen. Wkladam do kompa - nie dziala. Wkladam do
    innego kompa by sie upewnic - tez nie dziala. Jestem informatykiem wiec do
    laikow nie nalezy i procesor zalozyc potrafie. KOles dal mi jeszcze na papierze
    gwarancje na miesiac - podpisana, sa spisane numery z procka. No wiec dzwonie
    do niego i mowi ze nie dziala i ze mu odslylam. On wiec mi na to ze go przed
    wyslaniem sprawdzil i ze dzialal na bank i ze pewnie JA SPALILEM. MOwie mu ze
    to nie mozliwe zreszta na procku sladow spalenia zadnych nie ma. Jutro wysylam
    mu tego procka zobaczmymy co powiem.
    Mam wiec pytanie do ludzi ktorzy znaja sie na prawie:
    -dal gwarancje wiec jezeli nie ma mechanicznych uszkodzen musi mi wymienic??
    -co jesli powie ze u niego dzialal a ze teraz nie dziala to juz nie jego wina
    - jakie mam prawa w tym momencie? czy jestem skazany na jego laskawosc, moze mi
    wymieni

    W koncu to nie jest sklep. Tylko osoba prywatna. Jednak gwarancje mi dal i jest
    podpisana