  • Data: 2004-07-30 18:53:26
    Temat: Re: Zakup przez Allegro
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości
    news:cecvuf$ctu$1@inews.gazeta.pl...

    > tak tak, ale jezeli doszlo by do rozprawy, to wysylajacy musi chyba
    > udowodnic ze ten procesor dzialal gdy go wsadzil,
    > bo w ten sposob mozna praktycznie wszystko sprzedawac.

    Niestety to kupujący musi dowieść, że ów procesor nie działał w chwili
    wkładani go do paczki, bo to on wywodzi z tego faktu własne żądania.
    Przyznam, że nie bardzo mam pomysł, jak tego dokonać.

    > się
    >
    > ano chyba ze tak.
    >
    > ale... Sprzedajacy moze pozniej twierdzic ze osoba kupujaca uszkodzila go
    > wkladajac do komputera

    Niestety może. To zresztą zależy od rodzaju uszkodzenia. Zbyt mało się na
    tym znam. Jeśli to uszkodzenie mechaniczne, to w sumie każdy to mógł zrobić.
    Jeśli to jakiś błąd fabryczny, to nie ma sensu imputowanie winy kupującemu.
    Pewnie potrzebny byłby biegły.