  • 1. Data: 2008-08-02 06:12:37
    Temat: Zakup mieszkania zdemontowany "junkers" mały problem
    Od: "Gregory" <g...@w...pl>

    Witam kupiłem mieszkanie na rynku wtórnym, mam mały problem poprzedni
    właściciel na dzień przed przekazaniem kluczy zdemontował "junkers" nic
    takiego wcześniej zemną nie ustalał, dzisiaj miałem się z rodzinką
    wprowadzać wchodzimy i aż mnie zamurowało. Szybki telefon do poprzedniego
    właściciela a on mówi że to mieszkanie używane i że "junkers" podarował
    szwagrowi. Krótkie pytanie czy miał prawo zdemontować junkers czy nie jest
    on istotną częścią należącą do mieszkania? a idąc dalej tym tropem to mógł
    również demontować przewody elektryczne, tynk ze ścian rury, jakiś absurd.

    Z góry dziękuję za rzeczową i szybką odpowiedz.

    Pozdrawiam
    Gregory

  • 2. Data: 2008-08-02 07:17:53
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > również demontować przewody elektryczne, tynk ze ścian rury, jakiś absurd.
    >
    > Z góry dziękuję za rzeczową i szybką odpowiedz.

    trzebabylo zapisac w umowie jaki jest stan mieszkania i jakie urzadzenia sa
    na wyposazeniu. Wg mnie kable w scianach to juz element mieszkania/budynku
    bo trwale z nim zwiazane junkers juz nie

    Icek

  • 3. Data: 2008-08-02 07:44:54
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    Użytkownik "Gregory" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > absurd.
    >
    > Z góry dziękuję za rzeczową i szybką odpowiedz.

    Wymontował przed, czy po sprzedaży?
    Jeżeli przed to nie kupuj. Jeżeli po to zgłoś na policje kradzież i
    ewentualnie uprzedź o tym poprzedniego właściciela.

    --
    andreas

  • 4. Data: 2008-08-02 08:23:45
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "andreas" <a...@y...com> napisał w wiadomości

    > Wymontował przed, czy po sprzedaży?
    > Jeżeli przed to nie kupuj. Jeżeli po to zgłoś na policje kradzież i
    > ewentualnie uprzedź o tym poprzedniego właściciela.

    Plus ewentualne zagrozenie dla zdrowia i zycia. Zeby zdjac junkersa trzeba
    miec odpowiednie uprawnienia.

    sz.

  • 5. Data: 2008-08-02 08:25:51
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    szomiz <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisal:
    > Plus ewentualne zagrozenie dla zdrowia i zycia. Zeby zdjac junkersa trzeba
    > miec odpowiednie uprawnienia.

    Nie. Zeby zalozyc :)

    Do zdjecia wystarczy zakrecenie zaworu.
    Do montazu musisz miec uprawnienia, fachowosc, snorkera i protokol odbioru.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 6. Data: 2008-08-02 16:41:54
    Od: "@((s)).wp.pl" <""z_domu_do_pracy\"@((s)).wp.pl">

    Użytkownik Gregory napisał:
> [...]
    > również demontować przewody elektryczne, tynk ze ścian rury, jakiś absurd.
    >
    > Z góry dziękuję za rzeczową i szybką odpowiedz.

    znajomym ściągnęli parkiet z podłóg, listwy...
    ogolna demolka

  • 7. Data: 2008-08-02 19:28:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 2 Aug 2008, @((s)).wp.pl wrote:

    > znajomym ściągnęli parkiet z podłóg, listwy...
    > ogolna demolka

    IMO to zdecydowanie narusza art.191 KC.
    Osobna sprawa, że po fakcie jest się mądrzejrzym iż należało
    jakieś dowody zebrać - np. zdjęcia :]

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2008-08-02 23:32:49
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jacek_P wrote:

    > Nie. Zeby zalozyc :)
    >
    > Do zdjecia wystarczy zakrecenie zaworu.
    > Do montazu musisz miec uprawnienia, fachowosc, snorkera i protokol odbioru.

    A czego protokol odbioru jest potrzebny do montazu? :)
    Po mojemu wystarczą uprawnienia. Reszta to szczegół.

  • 9. Data: 2008-08-03 06:15:55
    Od: "Gregory" <g...@o...pl>

    > Wymontował przed, czy po sprzedaży?
    > Jeżeli przed to nie kupuj. Jeżeli po to zgłoś na policje kradzież i
    > ewentualnie uprzedź o tym poprzedniego właściciela.

    Witam ponownie temat już załatwiony, zrobiłem dokładnie jak Andreas poradził
    ;) Zdemontowali go po podpisaniu umowy, zadzwoniłem grzecznie poinformowałem
    że tak się nie robi i że można to podciągnąc pod kradzież i tym sposobem
    "junkers" jest już na swoim miejscu.

    Pozdrawiam
    Gregory

  • 10. Data: 2008-08-03 09:14:30
    Od: "@((s)).wp.pl" <""z_domu_do_pracy\"@((s)).wp.pl">

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > IMO to zdecydowanie narusza art.191 KC.
    > Osobna sprawa, że po fakcie jest się mądrzejrzym iż należało
    > jakieś dowody zebrać - np. zdjęcia :]
    >
    > pzdr, Gotfryd
    dokladnie. Polak madry po szkodzie.