  • Data: 2006-07-06 11:23:53
    Temat: Zakup mieszkania - kredyt - (przekazanie środków kiedy!?)
    Od: "~turtle" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Sytuacja przedstawia się następująco:

    - jest mieszkanie, umowa przedwstępna podpisana
    - dokumenty w banku w komplecie (oczekuję na podpisanie umowy)

    (koniec etapu do umowy)

    (etap do wypłaty - - > bank aby mógł przelać swoją część
    środków wymaga abym ja swoje przelał na konto "zbywcy" ale jak mogę
    je przelać jeśli nie jestem jeszcze właścicielem mieszkania tak w
    ciemno mam zaufać przecież sprzedający może się wycofać w
    ostatniej chwili ot tak i co wtedy??? w jaki sposób i w jakim momencie
    mam przelać pieniądze na konto zbywcy? bez potwierdzenia tej wpłaty
    bank nie zrealizuje przelewu. W którym momencie idę do notariusza???
    czy notariusz wymaga umowy kredytu z banku? cholera ale tych
    niejasności, potrafi ktoś mi pomóc i opisać kolejność czynności,
    dziękuje z góry.

    Piotrek