  • 1. Data: 2006-07-24 12:29:32
    Temat: Zakup czesci na "autozlomie"
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Zakpilem na szrucie (czy jat to sie zwie) skrzynie biegow za 1000zł.
    Sprzedajacy zachwalal ze super, prawie nie uzywana, super sprawna
    i takie tam gadanie.
    Po wlozeniu do samochodu okazalo sie ze jest uszkodzona, sprzedajacy
    podczas rozmowy tel. kazal ja rozebrac bo na pewno jakis "dinks" wyskoczyl.
    Nie zgodzilem sie, chcialem wymiany, naprawy na miejscu lub zwrotu
    pieniedzy.
    Sprzedajacy nie zgadza sie.
    Jakie mam wyjscia?

    Planuje:
    - zlozyc na policji (w prokuraturze?) doniesienie o oszustwie - gosc
    sprzedal uszkodzony towar
    mowiac ze jest w pelni sprawny,
    - udac sie (ale gdzie) i zlozyc sprawe o sprzedaz niezgodna z umowa.

    Zeby bardziej skomplikowac sprawe, to nie otrzymalem jakiegokolwiek dowodu
    zakupu, w zwiazku z tym chce zglosic do US.

    Prosze o jakies sugestie jak przekonac "Pana" zeby oddal mi kase, lub
    wymienil sprzet na sprawny -
    co jest malo prawdopodobne bo nie ma on innej skrzyni do tego auta.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-07-24 14:24:20
    Temat: Re: Zakup czesci na "autozlomie"
    Od: adam158 <a...@o...pl>

    Baczek napisał(a):
> [...]
    >
    > Pozdrawiam
    > chyba chodzi ci o szrot , spolszczenie niemieckiego słowa to po
    pierwsze
    a tak wogóle jak moze ci przyjść do głowy taka myśl że chcesz
    reklamować część zakupioną na szocie która wcześniej przejechała nikt
    nie wiele ile kilometrów jak piszesz kupiłes swiadomie cześć
    /skrzynie/ze szrotu używaną za tysiąc złotych to czego szukasz teraz
    dziury w całym .
    trzeba było iść do ASO kupić taką sama tylko nową pewnie by
    kosztowała 10000 zł wziąć fakturę to wtedy bys ją mógł reklamować
    jeszcze pod warunkiem ze oni by ja montowali to jeszcze z 1000 zł
    adam

  • 3. Data: 2006-07-24 14:44:57
    Od: "fotomania.pl" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Użytkownik "adam158" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kosztowała 10000 zł wziąć fakturę to wtedy bys ją mógł reklamować
    > jeszcze pod warunkiem ze oni by ja montowali to jeszcze z 1000 zł

    On nie chce gwarancji , kupil rzecz sprawna . Nie wazne czy sie rozleci po
    jednym dniu czy po miesiacu . Kupil i chcial zamontowac .
    Wiele czesci kupuje sie u szrociarzy i wiekszosc z nich bez zadnych
    problemow daje gwarancje rozruchowa . Oznacza swoje czesci i w przypadku
    braku mozliwosci sprawdzenie osobiscie klient po montazu dowiaduje sie co w
    trawie piszczy . Jezeli jakis element jest uszkodzony to szrociarz oddaje
    kase lub daje inna .
    W takim przypadku dzialanie sprzedawcy moglo byc swiadome , a nawet jezeli
    nie bylo to nie mozna szukac leszcza ladujac mu skrzynie ktora od samego
    poczatku byla uszkodzona .

  • 4. Data: 2006-07-24 16:01:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Baczek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Planuje:
    > - zlozyc na policji (w prokuraturze?) doniesienie o oszustwie - gosc sprzedal
    > uszkodzony towar
    > mowiac ze jest w pelni sprawny,

    A masz jakiś dowód na to, że twierdził, że nie jest uszkodzona. W koncu na
    szrocie to kupiłeś. Czego oczekiwałeś?

    > - udac sie (ale gdzie) i zlozyc sprawe o sprzedaz niezgodna z umowa.

    Przedmiotem umowy była część ze szrotu i dostałeś część ze szrotu.

  • 5. Data: 2006-07-24 19:14:49
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > szrocie to kupiłeś. Czego oczekiwałeś?

    > Przedmiotem umowy była część ze szrotu i dostałeś część ze szrotu.

    Przedmiotem umowy byla SPRAWNA czesc ze szrotu, a to sadze zmienia postac
    rzeczy.

  • 6. Data: 2006-07-24 19:16:25
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > kosztowała 10000 zł wziąć fakturę to wtedy bys ją mógł reklamować
    > jeszcze pod warunkiem ze oni by ja montowali to jeszcze z 1000 zł

    A niby dlaczego nie ? Gdybym chcial kupic troche aluminium to wybralbymsie
    gdzie indziej.
    Sprzedajacy ZAPEWNIAL mnie ze nabywany przeze mnie towar jest SPRAWNY.
    Firma jak zwal tak zwal w nazwie ma FHU Naprawa aut i sprzedaz czesci.