  • 1. Data: 2006-07-24 12:07:02
    Temat: Czy to zgodne z prawem?
    Od: "Paweł Kacprowicz" <c...@k...pl>

    Witam
    Jestem uczniem Liceum. Nauczycielom bardzo często zdarza się powiedzieć coś
    śmiesznego itp. Pomyślałem, zeby zrobic Internetowy System Tekstow :) w
    ktorym kazdy moze dodac tekst nauczyciela. I teraz pytanie: czy jako
    uczniowie mamy prawo zamieszczac krótkie wypowiedzi naszych nauczycieli z
    podpisami np. Prof X (tu nazwisko nauczyciela)? Z gory dziekuje za
    odpowiedz, pozdrawiam.
    Pawel Kacprowicz

  • 2. Data: 2006-07-24 17:41:46
    Temat: Re: Czy to zgodne z prawem?
    Od: "FlashT" <g...@l...com>

    Użytkownik "Paweł Kacprowicz" <c...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > uczniowie mamy prawo zamieszczac krótkie wypowiedzi naszych nauczycieli z
    > podpisami np. Prof X (tu nazwisko nauczyciela)? Z gory dziekuje za
    Czlowieku... to jest liceum a nie kancelaria prawnicza... bardzo dziwne
    podejscie masz...

  • 3. Data: 2006-07-24 19:44:37
    Od: Szerr <s...@g...peel>

    Dnia Mon, 24 Jul 2006 14:07:02 +0200, Paweł Kacprowicz w wiadomości
    <news:ea2fcc$gco$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

> [...]
    > uczniowie mamy prawo zamieszczac krótkie wypowiedzi naszych nauczycieli z
    > podpisami np. Prof X (tu nazwisko nauczyciela)? Z gory dziekuje za

    Jeśli nie będzie to nosić znamion naruszenia dóbr osobistych nauczyciela.

    --
    Sz.

  • 4. Data: 2006-07-24 22:05:59
    Od: scx <s...@T...wp.pl>

    Dnia Mon, 24 Jul 2006 14:07:02 +0200, "Paweł Kacprowicz"
    <c...@k...pl> wyklepał(a):

    >podpisami np. Prof X (tu nazwisko nauczyciela)? Z gory dziekuje za

    z tym, że w liceum to raczej mało nauczycieli ma tytuł naukowy
    profesora.. nawet doktora raczej ciężko znaleźć :)
    --
    scx
    Wszyscy mają sygnaturkę... mam i ja :)

  • 5. Data: 2006-07-25 01:52:37
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Paweł Kacprowicz wrote:
> [...]
    > uczniowie mamy prawo zamieszczac krótkie wypowiedzi naszych nauczycieli z
    > podpisami np. Prof X (tu nazwisko nauczyciela)? Z gory dziekuje za

    A co zrobicie, gdy pojawi się wpis a nauczyciel wam powie, że on tego
    nie powiedział. W jaki sposób mu udowodnicie, że powiedział.
    Nielegalne to nie jest, ale ryzykowne, bo nie jesteś w stanie
    kontrolować prawdziwosci wpisów.
    Wcześnij czy później znajdą się wpisy nieprawdziwe i zacznie się
    awantura, a najbardziej oberwie się tobie jako najmniej winnemu.
    To już wam proponuję zrobić rubrykę w szkolnej gazetce pod tytułem (np.)
    A nauczyciel powiedział i tam umieszczać sprawdzone i rzetelne informacje.
    Przynajmniej nie będą one anonimowe, będziecie wiedzieli kto jest
    źródłem informacji i w razie czego to autora będą ścigać.