  • 1. Data: 2010-09-18 12:17:18
    Temat: Zagraniczne kodeksy
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    Ma ktos pomysl jak w sieci znalezc przetlumaczone europejskie kodeksy kk i
    kpk (jesli w ogole gdzies sa)?

    Cezar

  • 2. Data: 2010-09-18 20:38:44
    Temat: Re: Zagraniczne kodeksy
    Od: "terrorysta" <t...@k...onet.pl>

    "Cezar" <c...@i...pl> a écrit dans le message de
    > Ma ktos pomysl jak w sieci znalezc przetlumaczone europejskie kodeksy kk i
    > kpk (jesli w ogole gdzies sa)?
    >
    > Cezar

    Nie ma. Poza tym na jaki jezyk? Wszystkie?

  • 3. Data: 2010-09-18 20:53:11
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > Nie ma. Poza tym na jaki jezyk? Wszystkie?

    Na polski. Interesuja mnie wszystkie mozliwe kk i kpz z Europy, ale pewnie w
    necie nie znajde.
    W sumie to nawet nei licze ze znajde.

    Cezar

  • 4. Data: 2010-09-18 23:03:15
    Od: "terrorysta" <t...@k...onet.pl>

    > Na polski. Interesuja mnie wszystkie mozliwe kk i kpz z Europy, ale pewnie
    > w necie nie znajde.
    > W sumie to nawet nei licze ze znajde.
    >
    > Cezar
    Poza kodeksem Napoleona nie znajdziesz nigdzie bo ich nigdzie nie ma, nie
    istnieja, kropka!
    Po co zreszta ktos mialby to wydawac? Dla sportu?
    t.

  • 5. Data: 2010-09-18 23:55:18
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > Poza kodeksem Napoleona nie znajdziesz nigdzie bo ich nigdzie nie ma, nie
    > istnieja, kropka!
    > Po co zreszta ktos mialby to wydawac? Dla sportu?

    Ja nie chce nic kupowac, w szczegolnosci nie potrzebuje w domu wiecej
    papieru na polkach. Potrzebuje przetlumaczony tekst w postaci
    elektronicznej.

    W sumie to nie licze na to ze cos znajde poprzez "googlowanie".

    Natomiast wyslalem troche zapytania do roznych miejsc.

    Na razie dostalem tlumaczenie z ambasady RP w Madrycie (tylko ichniejszy kk,
    i nie wiem na ile swiezy).

    Zwazywszy, ze podjalem dzialania 2 dni temu, to nawet dobry poczatek

    Cezar

  • 6. Data: 2010-09-19 07:05:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 9/18/2010 6:55 PM, Cezar wrote:

    > Ja nie chce nic kupowac, w szczegolnosci nie potrzebuje w domu wiecej
    > papieru na polkach. Potrzebuje przetlumaczony tekst w postaci
    > elektronicznej.

    wiekszosc znajdziesz tu
    http://translate.google.com/#

  • 7. Data: 2010-09-19 09:22:10
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > wiekszosc znajdziesz tu
    > http://translate.google.com/#

    ???

    Cezar

  • 8. Data: 2010-09-19 10:18:21
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 9/19/2010 4:22 AM, Cezar wrote:

    > ???

    nie załapałeś.

  • 9. Data: 2010-09-20 15:19:59
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 19 Sep 2010, witek wrote:

    > wiekszosc znajdziesz tu
    > http://translate.google.com/#

    Ale to jest odpowiednik pl.chomor, a poprzednik chciałby wersję moderowaną ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 10. Data: 2010-09-21 21:21:39
    Od: "malgosia" <m...@o...pl>

    > Ma ktos pomysl jak w sieci znalezc przetlumaczone europejskie kodeksy kk i

    wiem że koleżanka z grupy - kolina ma kilka kodeksów po polsku
    napisz na priv

    jk