  • 1. Data: 2010-09-18 11:31:47
    Temat: Odstąpienie od umowy zawartej na odległość - ANEKS do umowy
    Od: Kotlecik Mielony <m...@m...mail2>

    Witam!
    Czy jeżeli zawieramy -zalożenie os. fizyczna nieprowadząca DG- umowę z
    operatorem komórkowym , dajmy na to orange. I za 2 lata proponują nam
    przedłużenie umowy, wysyłając ANEKS do umowy kurierem to czy po
    podpisaniu tego aneksu mamy nadal prawo do odstapienia od umowy w ciągu
    10 dni czy nie?

    Ostanio czytałem że niektore firmy twierdzą ze podpisanie aneksu to nie
    zawarcie nowej umowy gdzie kupujacy ma prawo do odstapienia od niej a
    zmiana warunków obecnie zawartej umowy i nie przyjmuja zwrotów.

    Czy jest to zgodne z prawem?

    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl - rewelacja !
    http://program.do.fakturowania.dumpingowiec.pl

  • 2. Data: 2010-09-19 07:18:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-18 13:31, Kotlecik Mielony pisze:
> [...]
    > zawarcie nowej umowy gdzie kupujacy ma prawo do odstapienia od niej a
    > zmiana warunków obecnie zawartej umowy i nie przyjmuja zwrotów.

    IMHO aneks powinien być traktowany tak samo jak umowa.

    --
    Liwiusz