  • 1. Data: 2006-08-22 22:59:58
    Temat: Zagęszczanie podłoża gruntowego - decyzja gminy (nieścisłości?)
    Od: Wąski <w...@p...onet.pl>

    Witam,

    Dostałem decyzję na budowę i zgłosiłem fakt do gminy, że chcę "ich"
    drogę naruszyć na odległości 20 cm od granicy mojej działki.
    Wydano mi pozwolenie.
    To co mnie bardzo rozbawiło, to fakt, że pani mi powiedziała, że musze
    ściągnąć "laboratorium", które sprawdzi, czy po zakończeniu inwestycji
    współczynnik zagęszczenia ziemi jest 0,98 ?!?!?!?!?!
    Pytam się po co?
    Pani: Bo może będziemy niedługo tam chodnik robić i się ziemia będzie
    zapadać.
    Ja: A będziecie budować chodnik?
    Pani: Nie, bo jest tam dużo drzew.

    Paranoja !!!!!!!!!!!

    Po cholere takie badanie i czy można to przeskoczyć, bo Pani
    powiedziała, że chce być w momencie pobierania próbki na budowie.

    Dla mnie to kompletna bzdura. Jak wycinali mi drzewo sprzed drogi
    wjazdowej, to nie zagęszczali ziemi i mam teraz tam zajeb..ą dziurę
    której nijak nie mogę utwardzić

    Dodam jeszcze cytując treść tego zezwolenia:

    ------
    Zezwalam na zajęcie pasa drogowego w celu wykonania robót: budowa
    przyłącza wodociągowego.
    1. w terminie od 21.08 do 21.08 br
    2. powierzchnia zajęcia pasa drogowego w m2:
    2.1 jezdni:
    - do 20% szerokości włącznie - 0
    - pow. 20% do 50% szerokości włącznie - 0
    - pow. 50% do całkowitego zajęcia jezdni - 0
    2.2 pobocza, chodnika, placu, zatoki postojowej,
    ścieżki rowerowej i ciągu pieszego - 0
    2.3 pozostałe elementy (rowy, naw. gruntowe,
    pasy zieleni) - 6.00
    3. Zabezpieczenie zajmowanego odcinka pasa drogowego: wg. instrukcji
    4. Ustala się następujące warunki przywrócenia pasa drogowego:
    a) wyrównanie i wyprofilowanie pobocza, wsp. zagęszczenia min 0,98
    -------

    Czy w myśl powyższego, pkt. 2.2 i brak zajmowanej powierzchni pobocza
    nie eliminuje swą treścią pkt.4, ppkt a)?

    Jak mogę przywrócić pas drogowy wyrównując pobocze, skoro nie dostałem
    zgody na zajęcie pobocza?

    Jak zbudowany jest pas jezdni?

    Czy ktoś zna na to jakieś paragrafy lub ustawy?

    Bardzo proszę o pomoc.

  • 2. Data: 2006-08-23 12:20:50
    Od: Wąski <w...@p...onet.pl>

    I co nikt nie wie lub nie może pomóc???