  • 1. Data: 2006-08-23 05:02:33
    Temat: BIURA PRAWNE-JAK DZIAŁAJĄ?
    Od: "Jurek" <j...@p...onet.eu>

    Mam pytanie, może któryś z mądrych prawników mnie oświeci. Na jakiej podstawie
    działają biura porad prawnych biura usług prawnych, biura pisania podań. Jak
    to możliwe że powstaje coś takiego. Nie ma przecież takiej możliwości
    założenia działalności gospodarczej w PKD. Czy to prawda że te biura mogą
    funkcjonować do końca tego roku? Prosiłbym o pomoc w rozwianiu wątpliwości.

  • 2. Data: 2006-08-23 07:30:29
    Temat: Re: BIURA PRAWNE-JAK DZIAŁAJĄ?
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Jurek" <j...@p...onet.eu> napisał

> [...]
    > założenia działalności gospodarczej w PKD. Czy to prawda że te biura mogą
    > funkcjonować do końca tego roku? Prosiłbym o pomoc w rozwianiu

    PKD: 74.11 z - dzialalnosc prawnicza

    Neko

  • 3. Data: 2006-08-23 08:36:53
    Od: j...@p...onet.eu

    Ale Drogi Neko
    tam jest napisane
    74.11.Z Działalność prawnicza

    Podklasa ta obejmuje:
    - reprezentowanie interesów jednej strony przeciw drugiej stronie przed sądem
    lub innym ciałem
    orzekającym, prowadzone przez adwokatów, radców prawnych lub pod ich nadzorem:
    - doradztwo i reprezentowanie w sprawach cywilnych,
    - doradztwo i reprezentowanie w sprawach karnych,
    - doradztwo prawne w przypadkach sporów pracowniczych,
    - doradztwo prawne i ogólne konsultacje, przygotowywanie dokumentów prawnych w
    zakresie:
    - porozumień i umów zawieranych między podmiotami gospodarczymi i innych
    dokumentów związanych
    z działalnością społeczno- gospodarczą,
    - dokumentacji patentowej i praw autorskich,
    - testamentów, aktów darowizn, umów powierniczych itp.,
    - działalność notariuszy, komorników, rzeczników patentowych, radców prawnych,
    rzeczoznawców,
    sędziów polubownych.

    Podklasa ta nie obejmuje:
    - działalności sądów, sklasyfikowanej w 75.23.Z.

  • 4. Data: 2006-08-23 08:51:00
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik <j...@p...onet.eu> napisał
> [...]
    > sędziów polubownych.
    >
    > Podklasa ta nie obejmuje:
    > - działalności sądów, sklasyfikowanej w 75.23.Z.

    No i ? :)

    Neko

  • 5. Data: 2006-08-23 10:15:26
    Od: j...@p...onet.eu

    No i chodzi o to że jest tam napisane "prowadzone przez adwokatów, radców
    prawnych lub pod ich nadzorem:"
    czyli przez nich lub pod ich nadzorem a potem jest ":".

  • 6. Data: 2006-08-23 13:48:30
    Od: stern <s...@0...pl>

    j...@p...onet.eu napisał(a):
    > No i chodzi o to że jest tam napisane "prowadzone przez adwokatów, radców
    > prawnych lub pod ich nadzorem:"
    > czyli przez nich lub pod ich nadzorem a potem jest ":".

    pod cytatem odpowiadaj:

    poza tym, gdzie są notariusze działający pod nadzorem adw / r.pr?

    nie wolno prowadzić działalności notarialnej ani komorniczej ani
    rzeczoznawstwa bez nadzoru adwokata.
    nie wiedziałem ;)

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911