  • 11. Data: 2004-09-23 06:25:25
    Temat: Re: Zadłużenie - Komornik a Mieszkanie z hipoteką i... eksmisja?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 23 Sep 2004, Xena wrote:

    >+ Sebol" <"lobo_(usun_to) wrote:
    >+ > Dnia 20 Sep 2004 22:07:59 +0200, kredytobiorca naskrobał(a):
    >+ >
    >+ > Notarialna umowa najmu lokalu na znajomego na 10 lat,
    >+ > zapłacona z góry.
    >+
    >+ A nie jest to tak, że najemca stanie się tez wierzycielem?

    ...wierzycielem czego ?
    Jak mi ktoś taki koncept zaaplikował to próbowałem się przyjrzeć:
    umowa jest legalna. Wynajmujący zgodził się że (za pieniądze)
    zmniejsza wartość swojej nieruchomości.
    Nie przymierzając szczegółów - tak jakby (legalnie ! - czyli
    z pozwoleniem budowlanym itp) np. rozebrał część budynku...
    Było, nie ma... właściciel pieniądze "przejadł"...
    Niestety wygląda na skuteczne :[ :>, "rozbój w białych rękawiczkach".

    pozdrowienia, Gotfryd