  • 21. Data: 2019-10-27 19:14:59
    Temat: Re: Zabójstwo z zamiarem ewentualnym
    Od: k...@g...com

    użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Tak na szybkiego znalazłem takie kwiatki: https://tiny.pl/tl312

    cyt.
    Dzięki "przejściu widmo" i wygranej w konkursie, gmina Wysokie uzyskała
    z programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej dofinansowanie
    w wysokości 258 tys. zł. Całość inwestycji opiewała na 517 tys. zł.

    Bareja? Buuuu, amator:)

    Co do tego wypadku, jest na YT.
    https://youtu.be/3dTl0f0awkE

    Afera rozdmuchana typowo pod luda. Krew się leje widz szaleje (cyt. z filmu).
    Dziennikarzynom się nie dziwię, ale po co policaje i prokuratura
    wykazują ponadprzeciętne podniecenie? Przeca to zupełnie niczemu nie służy.

  • 22. Data: 2019-10-27 20:06:27
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Szwagier.

    -----

  • 23. Data: 2019-10-27 20:10:50
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.10.2019 o 19:14, k...@g...com pisze:

> [...]
    > Dziennikarzynom się nie dziwię, ale po co policaje i prokuratura
    > wykazują ponadprzeciętne podniecenie? Przeca to zupełnie niczemu nie służy.

    Najeżdżał na przejście z prędkością ze dwa razy większa, niż sąsiedni
    pas. Ale faktycznie wystarczy przy byle podobnym przejściu stanąć, a co
    chwilę ktoś tak robi niestety. Tylko nie każde takie zdarzenie się
    potrąceniem kończy.

    --
    Robert Tomasik

  • 24. Data: 2019-10-27 20:11:29
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Swoją drogą ciekawe, czy w podobnych wypadkach człowiek umiera od uderzenia auta, czy
    od uderzenia o glebę.
    Przy pierwszym jest duża różnica prędkości i uderzenie jakby bardziej skupione, przy
    drugim gleba glebie nierówna, beton to wiadomo
    ciało idealnie sztywne.

  • 25. Data: 2019-10-27 20:13:54
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.10.2019 o 19:02, ąćęłńóśźż pisze:
    > Wystarczy, żeby każde przejście dla pieszych było wyniesionym w górę
    > garbem. Jestem za.

    GDzieś nad morzem taki wynalazek zabił kilku przechodniów, bo gość BMW
    sie na takiej górce wzniósł w lot koszący.

    --
    Robert Tomasik

  • 26. Data: 2019-10-27 20:35:48
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jasne, zetnijmy wszystkie drzewa, bo pomagają zdobyć pośmiertną nagrodę Darwina.
    Zburzmy też wiadukty, bo pod wiaduktem w W-wie pewien synalek pewnej dziennikarskiej
    łajzy zabił kolegę-pasażera.

    -----

  • 27. Data: 2019-10-27 21:17:02
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.10.2019 o 20:11, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > Przy pierwszym jest duża różnica prędkości i uderzenie jakby bardziej
    > skupione, przy drugim gleba glebie nierówna, beton to wiadomo ciało
    Ze skryptu do Medycyny Sądowej wynika, że podłoże jest bardziej
    niebezpeiczne, bop blacha, czy szyba mimo wszystko się ugnie.

    --
    Robert Tomasik

  • 28. Data: 2019-10-27 21:22:32
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.10.2019 o 20:35, ąćęłńóśźż pisze:
    > Jasne, zetnijmy wszystkie drzewa, bo pomagają zdobyć pośmiertną
    > nagrodę Darwina. Zburzmy też wiadukty, bo pod wiaduktem w W-wie
    > pewien synalek pewnej dziennikarskiej łajzy zabił kolegę-pasażera.

    Drzewa i wiadukty bywają jednak częściej poza drogami.

    Osobiście uważam, że po prostu przeginanie w żadną stronę nie jest dobre
    i tyle. U nas po prostu próbuje się coś wdrażać na silę. Zamiast
    pomyśleć, czemu ludzie nie zwalniają na licznych przejściach dla
    pieszych, to próbuje się na siłę ich do tego zmusić.

    --
    Robert Tomasik

  • 29. Data: 2019-10-27 21:31:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Przyznając Ci co do zasady rację, dostrzegam jednak, że w niektórych
    > sytuacjach twórczość radosna naszych drogowców prowadzi do sytuacji, że
    > kierujący może nie spodziewać się przejścia dla pieszych.

    Dlatego prosiłem, żeby odnieść się do tego przypadku. Tu przejście nie
    pojawiło się znikąd i było dobrze oznakowane. Na dodatek nie pojawiło
    się wczoraj a kierowca mieszkał w okolicy, więc ten argument w tym
    konktetnym przypadku nie ma zastosowania.

    --
    Shrek

  • 30. Data: 2019-10-27 22:33:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.10.2019 o 11:39, 'TomN' pisze:

    > Gdy napisałem, że nie wiadomo czego winny w:
    > i przewidziałem, że będziesz się wił to cię bardzo ubodło.

    Oho - przerzuty.

    --
    Shrek