  • 1. Data: 2019-10-25 17:16:10
    Temat: Znany polityk potrącił rowerzystkę
    Od: u2 <u...@o...pl>

    https://wpolityce.pl/kryminal/470065-znany-polityk-p
    otracil-rowerzystke

    Znany polityk potrącił rowerzystkę. Wcześniej został pozbawiony prawa
    jazdy za prowadzenie po alkoholu

    Znany polityk prawicy Artur Zawisza potrącił w piątek rano w Warszawie
    rowerzystkę. Jak nieoficjalnie dowiedział się PAP ze źródeł zbliżonych
    do sprawy, w 2016 roku został zatrzymany za jazdę po alkoholu, za co
    stracił prawo jazdy.

    Potrącenie miało miejsce o godz. 7. Kobieta kierująca rowerem
    została potrącona przez kierującego mercedesem. Mężczyzna jechał ulicą
    Beethovena i skręcał w Sobieskiego. Wtedy doszło do potrącenia. Kobieta
    z obrażeniami ciała trafiła do szpitala

    -- poinformowała PAP Edyta Adamus z sekcji prasowej Komendy Stołecznej
    Policji.

    Jak ustaliła PAP, rowerzystka potrącona przez byłego posła Artura
    Zawiszę jest pracownicą Biura Bezpieczeństwa Narodowego.

    Kierowca mercedesa był trzeźwy. Okazał się nim znany polityk prawicy -
    Artur Zawisza.

    Jak nieoficjalnie dowiedział PAP ze źródeł zbliżonych do sprawy, Artur
    Zawisza nie ma uprawnień do prowadzenia pojazdów. W 2016 r. w Starej
    Hucie został zatrzymany przez patrol policji. Jechał wówczas pod wpływem
    alkoholu, za co potem stracił prawo jazdy. W styczniu 2019 r.
    uprawomocnił się wyrok sądu o zakazie prowadzenia przez niego pojazdów.

    To wydarzenie drogowe, jakich setki. Bardzo mi przykro, ze brałem w
    nim udział. Obyło się bez żadnych nadzwyczajnych okoliczności. Nie
    sposób rozstrzygnąć, kto zawinił. To trzeba poddać analizie. Ja nie
    jestem w stanie tego skomentować, bo całą sytuacją byłem zaskoczony

    -- powiedział w rozmowie z PAP Artur Zawisza.

    Bardzo współczuję pani Anecie, do której wybieram się z
    przeprosinami i kwiatami. Sama kolizja drogowa, jakich setki, ale zawsze
    przykra. Wedle prawa nie jestem osobą karaną i nie widnieję w KRK, a
    prawo jazdy ponownie wyrabiam. Wszystkich przepraszam

    -- napisał w piątek na Twitterze były poseł Artur Zawisza.

    https://twitter.com/artur_zawisza/status/11876658128
    67485697

    [...]

    Kochany Prezes
    ? @PrezesKochany
    4 godz.4 godziny temu
    W odpowiedzi do @artur_zawisza

    Bez obawy. Sąd skaże rowerzystkę za wtargnięcie na Pana samochód.

    [...]

  • 2. Data: 2019-10-25 18:36:00
    Temat: Re: Znany polityk potrącił rowerzystkę
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]

    >pojazdów.
    >[...]
    >Bez obawy. Sąd skaże rowerzystkę za wtargnięcie na Pana samochód.

    Rowerzystka wtargnela, albo i nie, i ma to niewiele wspolnego z tym
    czy mial PJ czy nie mial.

    Choc przy braku wyraznych dowodow ... pijak winny.

    Ale wrocmy do kwestii prawnych:
    -PJ mu pewnie policjanci zabrali przy kontroli, no chyba ze cwanie nie
    mial przy sobie.

    -"pod wplywem", to znow nie tak duzo, chyba ze dla pismaka to wszystko
    jedno.

    -sprawa jakos dziwnie dlugo trwala - ponad 2 lata do uprawomocnienia ?

    -nie wiem ile mu tam sad zakazal prowadzenia - jesli np na 2 lata a
    oddal PJ od razu ... to zakaz sie skonczyl z chwila uprawomocnienia
    wyroku :-)

    -jak PJ zabieraja na mniej niz rok, to potem oddaja.
    Jak na wiecej niz rok ... to trzeba zdac egzamin kontrolny przed
    wydaniem.

    No i kwestie jego PJ czy tez uprawnień do prowadzenia mamy doskonale
    rozmytą :-)

    J.

  • 3. Data: 2019-10-25 19:19:03
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 25.10.2019 o 18:36, J.F. pisze:
    > Rowerzystka wtargnela, albo i nie, i ma to niewiele wspolnego z tym czy
    > mial PJ czy nie mial.

    ano:)))))))))))

  • 4. Data: 2019-10-25 20:15:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-10-25 o 18:36, J.F. pisze:
    > Rowerzystka wtargnela, albo i nie, i ma to niewiele wspolnego z tym czy
    > mial PJ czy nie mial.

    A to na przejazd rowerowy też jest zakaz wtargiwania?
    Jak Zawisza wpadnie pod pociąg, to też będziesz bajdurzył, że albo
    pociąg wtargnął, albo nie, i właściwie zamknięty szlaban jest tu nieistotny?

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2019-10-25 20:42:35
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 25.10.2019 o 20:15, Liwiusz pisze:
    > A to na przejazd rowerowy też jest zakaz wtargiwania?

    no właśnie nie ma, cykliści są bezkarni jak żydzi z UB:)

  • 6. Data: 2019-10-25 20:44:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >A to na przejazd rowerowy też jest zakaz wtargiwania?

    A to bylo na przejezdzie ?

    >Jak Zawisza wpadnie pod pociąg, to też będziesz bajdurzył, że albo
    >pociąg wtargnął, albo nie, i właściwie zamknięty szlaban jest tu
    >nieistotny?

    Nieistotny - pociag ma pierwszenstwo niezaleznie od szlabanow !

    A tego sedziego z wroclawia co potracil rowerzyste pamietasz ?

    J.

  • 7. Data: 2019-10-26 12:45:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.10.2019 o 20:44, J.F. pisze:

    > Nieistotny - pociag ma pierwszenstwo niezaleznie od szlabanow !

    A zawisza prawo do prowadzenia samochodów niezależnie od przepisów - po
    22 znów go zza kółka wyciągnęli. Zaczybnam być za konfiskatą wozu za
    wybitne osiągnieca albo recydywę. Wiem - część ma w leasingu, pożyczone
    służbowe ect - to wtedy nakaz na równowartość. Jak gołodupiec to trudno
    - najwyżej do końca życia nic nie kupi na siebie. Jestem skłonny obniżyć
    stawkę dla tirmanów i kierowców autobusów, bo się nie pozbierają za nowy
    zestaw albo autobus;)

    --
    Shrek

  • 8. Data: 2019-10-26 12:52:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A to bylo na przejezdzie ?

    Raczej tak:

    https://www.google.com/maps/@52.2761172,20.9231353,3
    a,75y,175.31h,85.28t/data=!3m6!1e1!3m4!1s6U4YSpHsXWx
    MSWsyANh1Aw!2e0!7i13312!8i6656

    Co za pieprzony buc. Kobieta ma rozwalone kolano i prawdopodobnie nie
    będzie już w pełni sprawna a ten mówi, że wybiera się z kwiatkami
    przeprosić i po sprawie. A wieczorem znów go zza kółka wyciągają. Azja
    kurwa na drogach.

    --
    Shrek

  • 9. Data: 2019-10-26 12:57:51
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 26.10.2019 o 12:52, Srek pisze:
> [...]
    > będzie już w pełni sprawna a ten mówi, że wybiera się z kwiatkami
    > przeprosić i po sprawie. A wieczorem znów go zza kółka wyciągają. Azja

    inaczej śpiewałeś kiedy znany żyd-celebryta potrącił pieszą na przejściu
    dla pieszych tak, że piesza zmarła w przeciągu roku:)

  • 10. Data: 2019-10-26 13:23:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.10.2019 o 12:57, u2 pisze:

    > inaczej śpiewałeś kiedy znany żyd-celebryta potrącił pieszą na przejściu
    > dla pieszych tak, że piesza zmarła w przeciągu roku:)

    Zacytujesz?

    --
    Shrek