    From: "Maciu" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zablokowanie konta bankowego
    Date: Thu, 9 Sep 2004 12:45:04 +0200

    Użytkownik ">Cezary<" <czarek_pol[nospamer]@o2.pl> napisał w wiadomości
    news:chpae9$km9$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Cześć
    > Mam problem. Urząd Skarbowy zablokował moje konto bankowe z powodu nie
    > zapłaconego mandatu za wykroczenie drogowe. Informację o tym fakcie
    > otrzymałem następnego dnia. Przez to zostałem pozbawiony środków do
    > życia tego faralnego dnia. Mam pytanie: czy zablokowanie konta przez US
    > z powodu nie zapłaconego mandatu jest zgodny z prawem oraz czy mają
    > prawo wysłać mi zawiadomienie o tym fakcie dopiero następnego dnia?
    > Co o tym sądzicie?

    hmmmmmm, mialem identyczny przypadek. tez sie wkurzylem niemilosiernie bo
    mimo ze na koncie bylo duuuzo wiecej pienidzy niz sam mandat wart, to
    zablkowali mi wszelkie srodki. Tak sie wscieklem ze poszedlem do banku z
    mysla o zaprzestaniu korzystania z ich uslug. Niestety okazalo sie ze urzad
    skarbowy ma takie mozliwosci i robi wszystko zgodnie z prawem. Malo tego
    okazalo sie ze moge zaplacic ten mandat tylko z mojego konta za co pobrali
    mi bagatela 15zl. Zlodzieje...
    pozdro