  • Data: 2004-09-09 10:13:28
    Temat: Zablokowanie konta bankowego
    Od: ">Cezary<" <czarek_pol[nospamer]@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć
    Mam problem. Urząd Skarbowy zablokował moje konto bankowe z powodu nie
    zapłaconego mandatu za wykroczenie drogowe. Informację o tym fakcie
    otrzymałem następnego dnia. Przez to zostałem pozbawiony środków do
    życia tego faralnego dnia. Mam pytanie: czy zablokowanie konta przez US
    z powodu nie zapłaconego mandatu jest zgodny z prawem oraz czy mają
    prawo wysłać mi zawiadomienie o tym fakcie dopiero następnego dnia?
    Co o tym sądzicie?
    ___
    Pozdrawiam Cezary