    From: "Marsjusz" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zablokowali wjazd do posesję ...
    Date: Fri, 26 Sep 2003 18:43:43 +0200

    Witajcie
    Zapowiada się kłutnia ma max'a , a poszło o ... bramę.

    A wygląda to tak :
    Centrum miasta
    duże wspólne podwórko, które obstawione jest budynkami ze wszystkich stron
    kazny z budynków należy do innej spółdzielni
    Do 'wczoraj' wjazd był przez dużą bramę ktora 'nalezy' do SP 'A'
    zeby zaparkowac sam. pod blokiem, zeby wjechała Straż Poż., żeby wywieźli
    śmieci itd.
    trzeba przejechać przez bramę SP A

    Wejście od ulicy jest możliwe ale nie samochodem, czyli do domu wejdę.

    A tu nagle ... zamontowali sobie bramę założyli kluczyk i powiedzieli że nie
    muszą z nami rozmawiać bo budynek i brama wjazdowa jest ich i nie udostępnią
    nam kluczy, bo to nie ich problem, samochody mogę stawiać od ulicy a na
    podwórko mogą wjechać tylko mieszkańcy SP A
    Mieszkańcy SP B, czyli ja obudzą się jutro rano, odpalą sam. i ... nie
    wyjadą z domu do pracy.
    Zostniemy uwięxieni na własnym podwórku.
    Mało tego, niekórzy z mieszkańców SP B mają murowane garaże za kóre płacą, i
    według SP A oni też mają problem.

    Czy takie postępowanie jest możliwe. ??
    Dodam że mieszkańcy SP B nie zostali uprzedzeni o takim manewrze. Nie dano
    nam możliwości np. partycypowania w kosztach itd.
    Byłem u prezesa SP A i mnie wyśmiał, powiedział że dba o budynek i wspólnota
    postanowiła się zabezpieczyć przed dewastacją elewacji ograniczając ruch
    samochodowy przz bramę.
    A sąsiadowi, kalece, powiedzieli że ma pisać podanie o kluczyk i rozpatrzą w
    swoim czasie.

    Czy mogę napisać do Straży pożarnej, Policji, że czuję się zagrożony bo w
    razie pożaru nie będą mogli wjechać , bo nie będzie osoby kóra otworzy im
    bramę ??

    Jak podejść do tego problemu ??

    Pozdrawiam, pomocy
    Mario