  • 1. Data: 2005-06-29 15:38:10
    Temat: odszkodowanie od kogo??
    Od: "Ola" <b...@t...pl>

    Witam
    pare dni temu potrąciłam sarne, na miejsce wypadku wezwałam policje.. czy
    należy mi się odszkodowanie? jeśli tak to od kogo? od koła łowieckiego? czy
    może od ,,lasów,,? wypadek był na terenie koła łowieckiego, ale lasy nie
    były odgrodzone siatką tak jak być powinny.
    Bardzo prosze o pomoc

  • 2. Data: 2005-06-29 16:16:26
    Temat: Re: odszkodowanie od kogo??
    Od: "Gazeta" <abbon[bezspamu]@b3zsp4mu.gazeta.pl>

    Użytkownik "Ola" <b...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy może od ,,lasów,,? wypadek był na terenie koła łowieckiego, ale lasy
    > nie były odgrodzone siatką tak jak być powinny.

    A moze od rodziny sarny?

  • 3. Data: 2005-06-29 16:39:33
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    Użytkownik "Gazeta" <abbon[bezspamu]@b3zsp4mu.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > A moze od rodziny sarny?

    Sarna była u siebie. Intruzem był kierowca i jego śmierdzacy wechikuł ;))

    Pzdr
    Leszek

  • 4. Data: 2005-06-29 20:02:51
    Od: "dan" <j...@p...fm>

    > może od ,,lasów,,? wypadek był na terenie koła łowieckiego, ale lasy nie
    > były odgrodzone siatką tak jak być powinny.
    > Bardzo prosze o pomoc

    A byl znak ostrzegajacy przed dzika zwierzyna? Ostatnio SN podjal uchwale ze
    jesli jest taki znak przy drodze to odszkodowanie od Skarbu Panstwa nie
    nalezy sie.
    Ale niezbyt dokladnie pamietam.

    Dan.

  • 5. Data: 2005-06-29 20:10:37
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Ola wrote:
> [...]
    > może od ,,lasów,,? wypadek był na terenie koła łowieckiego, ale lasy nie
    > były odgrodzone siatką tak jak być powinny.

    nie pamiętam już dokładnie,
    ale zdaje się, że właśnie do koła łowieckiego albo nadleśnictwo.
    W każdym razie w dobrym kierunku szukasz.
    Może w ubezpieczalni będę wiedzieć dokładnie.

  • 6. Data: 2005-06-29 20:12:58
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    dan:
    > A byl znak ostrzegajacy przed dzika zwierzyna? Ostatnio SN podjal uchwale
    > ze jesli jest taki znak przy drodze to odszkodowanie od Skarbu Panstwa nie
    > nalezy sie.

    Heh, u nas jednak fajno jest. A sprecyzowali, co sie dzieje, jak zwierzyna
    wpadnie wprost pod kola i nie na pasach? I nie spojrzy w lewo, prawo i znowu
    w lewo. Ciekawi mnie jeszcze aspekt odblaskow.
    Pozdr. Dulek

  • 7. Data: 2005-06-29 20:24:13
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > ale zdaje się, że właśnie do koła łowieckiego albo nadleśnictwo.
    > W każdym razie w dobrym kierunku szukasz.

    To juz nieaktualne. Kiedys tak bylo rzeczywiscie ... ale od jakiegos
    czasu tylko z AC lub wlasnej kasy.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 8. Data: 2005-06-29 21:31:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    > To juz nieaktualne. Kiedys tak bylo rzeczywiscie ... ale od jakiegos
    > czasu tylko z AC lub wlasnej kasy.

    Potwierdzam, że co najmniej do 2 lat tak jest. Wcześniej się nie
    interesowałem.