    From: <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Za co moge żądac zaplaty od ubezpieczyciela
    Date: Mon, 3 Mar 2003 15:23:39 +0100

    wysylam raz jeszcze bo chyba nie trafilem z terminem:

    Jak juz kiedyś wspominałem:
    policja zabrała mi dowód rejestracyjny z uwagi na uszkodzenie reflektorów i
    przodu.

    Wczoraj upezpieczyciel powiedział mi ze nie odda 185 PLN za przegląd
    techniczny powypadkowy którey MUSIAŁEM zrobić żeby odzyskać dowód
    rejestracyjny.

    Czy mają prawo odmowy zapłaty za taki konieczny przegląd??

    Pozdrawiam,

    Marcin