    From: "Ja" <j...@p...NO_SPAM.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: ZUS, OFE i takie tam - mam nadzieje ze nie NTG...
    Date: Thu, 10 Apr 2003 16:13:57 +0200

    Witam - i prosze o porade.
    A moze wsparcie duchowe ;)

    Otoz, Szanowni Grupowicze, wlasnie dostalam
    pismo z mojego OFE, w ktorym stoi jak byk,
    ze od ponad roku na moje konto nie wplynela
    ani jedna skladka z ZUS !
    Czytalam pismo na wszelki wypadek chyba
    z dziesiec razy, potem zadzwonilam na infolinie
    ale nic sie nie zmienilo - kasy nie ma i juz !

    Jestem jedna z niewielu osob w tym kraju,
    ktore od kilku lat jakos bez przerwy pracuja;
    pracodawca solidny i powazny, skladki na ZUS
    z mojej pensji odprowadza. Natomiast ( o ja
    nieszczesna ! ) zmienial mu sie numer NIP i REGON.

    Przeprowadzilam wstepny wywiad i okazuje sie,
    ze musze wystapic do ZUS z prosba o wyjasnienie,
    gdzie podzialy sie moje pieniadze ??
    I ponoc ta sprawa ma duze szanse na NIEWYJASNIENIE :-(

    I tu pytanie do Was, Grupowicze:
    Czy ktos z Was taki temat przerabial ?
    Czy udalo sie szczesliwie zmusic ZUS do oddania
    skradzionych pieniedzy ?
    Jak dlugo to trwalo ?

    Bede wdzieczna za wszelkie informacje.

    pozdrawiam