  • 1. Data: 2004-03-11 18:36:07
    Temat: ZUS
    Od: "dzibi" <b...@p...onet.pl>

    ZUS tu nie ma nic do rzeczy, idź do Narodowego Funduszu Zdrowia (kiedys Kasa
    Chorych) ludzie podpisywali tam umowy na dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne
    i dopiero na tej podstawie mogłeś zgłosić się w ZUS-ie i opłacać składki.
    Nadmieniam - były wysokie. A tak poza tym jeżeli jesteś zarejestrowany w
    Urzedzie Pracy (nawet bez prawa do zasiłku) to jesteś ubezpieczony z tytułu
    ubezpieczenia zdrowotnego i możesz się leczyć bezpłatnie. Sprawdź w Urzędzie
    Pracy czy Cię zgłosili do ZUS-u. Pozdrawiam.
    Od: "opty" <t...@o...pl>
    Data: 11 marca 2004 09:34

    Mam prosbe do osob znajacych sie na przepisach ZUs-owskich.
    Czy osoba bezrobotna ( bez prawa do zasilku ) , nie majaca na terenie Polski
    stalego meldunku ( oficjalnie bezdomna) moze samodzielnie oplacac skladki.
    Chodzi mi glownie o ubezpieczenie zdrowotne.

    Serdecznie dzieki za pomoc

    tomek