  • 11. Data: 2008-04-01 08:45:06
    Temat: Re: Przesylka za zwrotnym potwierdzeniem odbioru oddana niewlasciwej osobie
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:59e8.00000038.47f1f2da@newsgate.onet.pl...

    > 1. tym bardziej nie moja
    > 2. goniec nie ma obowiazku oddac listu "poleconego za potwierdzeniem
    > odbioru" do
    > rak wlasnych? To co to za polecony?!
    > adam

    Powyżej napisano ci jakie obowiązki ma goniec zgodnie z Kodeksem
    Postępowania Administracyjnego KPA.
    Zaskarż ustawe w takim razie.

  • 12. Data: 2008-04-01 08:45:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    adam pisze:

    > 1. tym bardziej nie moja
    > 2. goniec nie ma obowiazku oddac listu "poleconego za potwierdzeniem odbioru" do
    > rak wlasnych? To co to za polecony?!
    > adam

    Normalny polecony. Nie ma obowiązku takiego listu dostarczania do rąk
    własnych. Potwierdzenie odbioru nic tu nie zmienia.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 13. Data: 2008-04-01 20:18:33
    Temat: Re: Przesylka za zwrotnym potwierdzeniem odbioru oddana niewl
    Od: " jb" <j...@N...gazeta.pl>

    > A jakich to niby obowiazkow mialem dopelnic.

    Zameldowania na pobyt czasowy. Art. 10 ustawy.

  • 14. Data: 2008-04-01 20:30:22
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    > Normalny polecony. Nie ma obowiązku takiego listu dostarczania do rąk
    > własnych. Potwierdzenie odbioru nic tu nie zmienia.

    Wiec na czym polega "polecony"? Jaka jest roznica miedzy pooleconym, a zwyklym
    listem? Taka, ze polecony ktos musi podpisac odbior? Najlepiej pzrypadkowo
    napotkany menel.
    adam

  • 15. Data: 2008-04-01 20:31:08
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    jb w <news:fsu5ap$ofh$1@inews.gazeta.pl>:

    > Zameldowania na pobyt czasowy. Art. 10 ustawy.

    To grupa pl.rec.wróżki?

    Skąd wiesz, że urlop spędzał w kraju? A nawet jeżeli, to nie u rodziny na
    wsi?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 16. Data: 2008-04-01 20:34:25
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    Jak to sie ma do tego:
    http://www.poczta-polska.pl/dc_liste_krajowe_polecon
    y.htm
    "LIST POLECONY to przesyłka rejestrowana przyjęta za potwierdzeniem nadania i
    doręczana adresatowi za pokwitowaniem odbioru."

  • 17. Data: 2008-04-01 20:35:38
    Od: a...@p...onet.pl

    Ale to jest nie na temat, bo list doreczano na adres mojego stalego pobytu.
    adam

  • 18. Data: 2008-04-01 21:10:00
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia 1 Apr 2008 01:40:09 +0200, adam napisał(a):

    > A jakich to niby obowiazkow mialem dopelnic. Jestem na stale zameldowany pod tym
    > adresem od lat, urzad miejski oddal przesylke polecona sasiadowi zamiast mnie i
    > tyle.

    pisałeś, że wróciłeś z urlopu.
    sprawdź w ustawie, czy na tym urlopie w twoim konkretnym przypadku miałes
    obowiązek meldunkowy.

    wiem wiem... ustawa komunistyczna, ale jakby nie patrzeć nadal
    obowiązuje...

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net

  • 19. Data: 2008-04-02 05:45:57
    Temat: ZROZUM
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Zrozumi drogi Adamie poczta lub goniec urzedowy ma prawo dostarczyć list np
    sąsiadowi (o czym powyżej) i koniec kropka. Listonosz lub goniec zawsze będa
    sie bronić słowami, że pozostawili w twoich drzwiach zawiadomienie o
    pozostawieniu listu u sąsiada.
    Miej pretensje (bo widze że szukasz kozła ofiarnego) do sąsiada że
    zobowiązała się przekazać ci list a tego nie zrobił.
    Miej pretensje też do siebie, że nie zostawiłes namiaru gdzie będziesz u
    sąsiada tak aby on mógł cię powiadomoć że list przyszedł

  • 20. Data: 2008-04-02 17:02:43
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    > pisałeś, że wróciłeś z urlopu.
    > sprawdź w ustawie, czy na tym urlopie w twoim konkretnym przypadku miałes
    > obowiązek meldunkowy.

    Bylem na urlopie zagranica, ale co to ma do rzeczy. A z sasiadami nie utrzymuje
    zadnych kontaktow (teoretycznie). Jaki ja mam niby obowiazek informowac
    sasiadow, ze gdzies wyjezdzam? I co to ma do rzeczy.
    Wezmy konkretny przyklad. Przychodzi z sadu wyrok. Mam 2 tyg na apelacje. Sasiad
    odbiera list polecony z tym wyrokiem. Ja wracam po miesiacu. Sasiad nawet nie
    wie gdzie ja jestem. Czy to oznacza, ze sasiad nie powinien byl odbierac listu
    do mnie?
    A co w takim razie oznacza to:
    "LIST POLECONY to przesyłka rejestrowana przyjęta za potwierdzeniem nadania i
    doręczana adresatowi za pokwitowaniem odbioru."
    Pisze wyraznie: doreczona adresatowi. Kal do tej pory pameitam, ze zeby odebrac
    czyjs list polecony trzeba bylo miec wyrazne upowaznienie tej osoby. Teraz nie
    trzeba? Na poczcie np. nie mozna odebrac czyjegos listu, w mieszkaniu mozna?
    adam