  • 1. Data: 2008-03-30 20:21:12
    Temat: rozwiazanie umowy TPSA
    Od: "Maciek D." <m...@w...pl>

    Witam wszystkich, mam krótkie pytanie.

    mam telefon i internet z tpsa, w zwiazku z wyjazdem chciałem zrezygnować no
    i tutaj pojawiają sie problemy, czy ktoś może wie w jaki sprytny sposób
    można rozwiązać z nimi umowę nie ponosząc
    przy tym kosztów?

    dziekuje i pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-03-30 20:28:03
    Temat: Re: rozwiazanie umowy TPSA
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-03-30 22:21 Maciek D. pięknie wystukał/a:
> [...]
    > i tutaj pojawiają sie problemy, czy ktoś może wie w jaki sprytny sposób
    > można rozwiązać z nimi umowę nie ponosząc

    Zadzwoń na Niebieską Linię. Tam Ci wszystko powiedzą. Wypowiadasz
    miesiąc wcześniej, adres gdzieś w Katowicach.

    --
    animka

  • 3. Data: 2008-03-30 22:08:44
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 30 Mar, 22:21, "Maciek D." <m...@w...pl> wrote:
> [...]
    > i tutaj pojawiają sie problemy, czy ktoś może wie w jaki sprytny sposób
    > można rozwiązać z nimi umowę nie ponosząc

    Jak w umowie?

  • 4. Data: 2008-03-31 16:29:57
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Korzystając z jakiejś zmiany cennika lub leguraminu?
    JaC

    -----