  • 11. Data: 2004-01-06 16:32:15
    Temat: Re: ZOSTAŁEM POBITY PRZEZ POLICJANTÓW
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 6 Jan 2004, dd wrote:

    >+ i to się nazywa pomoc obywatelska , do bani z takimi obywatelami

    Co najmniej dwie rzeczowe odpowiedzi widziałem.
    A że reszta grupy ;) się pokłóciła o sprawy uboczne ? A co,
    nie wolno ?? (grupa jest DYSKUSYJNA !)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 12. Data: 2004-01-06 21:18:46
    Temat: Odp: ZOSTAŁEM POBITY PRZEZ POLICJANTÓW
    Od: "tch" <t...@w...pl>

    ech...
    no i co się stało?
    trzy razy wysłał posta?
    starczy że net sie zatnie na minutę chłopak na stresie albo modemie
    nie chciał czekać puscił drugi raz , to nie zbrodnia.
    wasza jałowe kłótnie pochłonęły 10 postów i co teraz? rozstrzelać was ?
    ku....a .niby dorosli ludzie a zachowują się jak infodresy .
    chłopak się w końcu wkur.....i ja mu się nie dziwię.
    co jeden na grupie to bardziej nadęty balon.
    a leszka humoru widzę nie trawi coraz większe grono
    trzeba wymienić ludzi bo nikt leszka nie rozumie ;))

    ps.
    nie odpisujcie na to
    wali mnie to centralnie,
    szkoda tylko grupy mogłaby być tylko bardziej pożyteczna

  • 13. Data: 2004-01-07 09:35:03
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "tch" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > starczy że net sie zatnie na minutę chłopak na stresie albo modemie
    > nie chciał czekać puscił drugi raz ,

    Odstęp czasowy to 22 minuty.

    > wali mnie to centralnie,
    > szkoda tylko grupy mogłaby być tylko bardziej pożyteczna

    Nikt cię nie zmusza do subskrybowania tej grupy.Poradzimy sobie bez
    ciebie nadęty balonie przez małe "b";)

    Leszek

  • 14. Data: 2004-01-07 10:41:00
    Od: "Marek K" <m...@o...kappa.com.pl>

    Leszek wrote:
    > Nikt cię nie zmusza do subskrybowania tej grupy.Poradzimy sobie bez
    > ciebie nadęty balonie przez małe "b";)

    Czy moglbys mowic za siebie ? A moze po skonczeniu 40 lat przekrecilo
    ci sie w glowie i myslisz o sobie w liczbie mnogiej ?
    I prawde mowiac grupa radzi sobie lepiej bez chamsko-buraczanych
    wystepow trolla Lesia.

    Marek

  • 15. Data: 2004-01-07 14:28:06
    Od: "Leszek" <l...@u...fm>

    Użytkownik "Marek K" <m...@o...kappa.com.pl> napisał w wiadomości

    > I prawde mowiac grupa radzi sobie lepiej bez chamsko-buraczanych
    > wystepow trolla Lesia.

    Za to twój występ to prawdziwy wersal.
    Panu już podziękujemy.

    Leszek

  • 16. Data: 2004-01-07 16:07:14
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    d...@w...pl news:btbhgc$bse$1@flis.man.torun.pl

    NIe krzycz, tylko zglos to w wiele miejsc rownoczesnie, koemnda glowna
    Policji, twoj komisariat policji (nie wszyscy policjanci tak robia i czesto
    sami chetnie tepia czarne owce u siebie), moze do jakichs wiekszych
    organizacji chronicaych prawa czlowieka itd.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 17. Data: 2004-01-07 18:42:18
    Od: "Marek K" <m...@o...kappa.com.pl>

    Leszek wrote:

    > Za to twój występ to prawdziwy wersal.
    > Panu już podziękujemy.

    Niestety musialem znizyc sie do poziomu trolusia Lesia,
    ktory nadal mowi o sobie w liczbie mnogiej.
    Problem z wyborem tozsamosci ?

    Marek

    P.S. dla mnie EOT bo znizanie sie do tego poziomu jest szkodliwe.

  • 18. Data: 2004-01-07 18:48:54
    Od: "Leszek" <l...@u...fm>

    > P.S. dla mnie EOT bo znizanie sie do tego poziomu jest szkodliwe.

    Piszesz pacanie EOT jakbyś cokolwiek sensownego do tematu wniósł.
    Idź już sobie trolu.

    Leszek

  • 19. Data: 2004-01-07 23:24:58
    Od: "Marcin R. Kiepas" <m...@i...pl.pl>

    Witam

    "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał:

> [...]
    > sami chetnie tepia czarne owce u siebie), moze do jakichs wiekszych
    > organizacji chronicaych prawa czlowieka itd.

    No i jak zrobi obdukcje i zlozy doniesienie do prokuratury, to jeszcze
    moze dac sygnal do prasy. Gazety lubia takie rzeczy. Im bardziej
    szmatlawa, tzn. sensacyjna gazeta tym wieksza szansa, ze Twoja
    historia ukaze sie w druku. W takim SE pewnie bylaby opatrzona
    tytulem "Przepraszam czy tu bija?" albo "Policja znow bije" : ))

    (mrk)