  • 1. Data: 2004-01-05 11:23:56
    Temat: ZOSTAŁEM POBITY PRZEZ POLICJANTÓW
    Od: dd<d...@w...pl>

    PODCZAS SKŁADANIA ZEZNAŃ

    Proszę o pomoc w takiej sprawie. Otóż rozmawiałem z kolegą na

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-01-06 00:13:24
    Temat: Re: ZOSTAŁEM POBITY PRZEZ POLICJANTÓW
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "dd" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    Może to Ci pomoże:

    http://www.kgp.gov.pl/kontak.html

  • 3. Data: 2004-01-06 00:31:49
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    Świadkowie że was policja zwinęła i obdukcja lekarska. Najlepiej u dwóch
    lekarzy.
    A potem to pewnie do prokuratury.

    chester

    --
    "Szklanki i piękna dziewczyna zawsze są w niebezpieczeństwie." (Miquel
    Cervantes)

  • 4. Data: 2004-01-06 09:25:16
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "dd" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    > PODCZAS SKŁADANIA ZEZNAŃ

    Jeszcze raz wyślesz tego samego posta i dostaniesz wpierdol;)))

    Pozdr
    Leszek

  • 5. Data: 2004-01-06 12:12:13
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    > Użytkownik "dd" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    > >

    > Jeszcze raz wyślesz tego samego posta i dostaniesz wpierdol;)))
    >
    > Pozdr
    > Leszek

    Za taką wypowiedź na tym forum należy się PLONK gigantycznych rozmiarów.
    Oczywiście polecam też zastanowić się nad lekturą KK wraz z komentarzem żebyś na
    przyszłość wiedział co oznaczają twoje słowa.

    --
    Stan_Z
    Technika to nie magia,

  • 6. Data: 2004-01-06 12:35:45
    Od: dd<d...@w...pl>

    i to się nazywa pomoc obywatelska , do bani z takimi obywatelami
    a zobaczymy jak się zachowacie kiedy to spotka któregoś z was.
    wstydźcie się!!!!!!!!!!!1

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 7. Data: 2004-01-06 13:32:23
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Stan_Z" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Za taką wypowiedź na tym forum należy się PLONK gigantycznych
    rozmiarów.

    To akurat mi zwisa.

    > Oczywiście polecam też zastanowić się nad lekturą KK wraz z
    komentarzem żebyś na
    > przyszłość wiedział co oznaczają twoje słowa.

    Zacznij od poznania niektórych stosowanych w necie znaczków, takich n.p.
    jak-;))
    Wyluzuj.
    Tak po za tym, czy pobicie przez policję uzasadnia wysłanie trzech
    takich samych postów??

    Pozdr
    Leszek

  • 8. Data: 2004-01-06 13:43:52
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > i to się nazywa pomoc obywatelska , do bani z takimi obywatelami
    > a zobaczymy jak się zachowacie kiedy to spotka któregoś z was.
    > wstydźcie się!!!!!!!!!!!1

    1.mnie raczej nic ze strony polici nie spotka ponieważ nie przebywam
    nietrzeżwy w nocy pod dyskoteką w towarzystwie gości rzucających
    butelkami w radiowóz( przez 42 lata udawało się unikać takich
    "kontaktów" więc mam nadzieję że tak już zostanie;)
    2. jakiej pomocy oczekiwałeś? jesteś zbyt tępy aby wpaść na pomysł
    napisania skargi do właściwej komendy?
    3. czy to my mamy się wstydzić tego że wysłałeś trzy posty o tej samej
    treści??
    4.mam się wstydzić tego że Ty nie znasz stosowanych w necie znaczków
    takich jak : ;))) oznaczjących żart, uśmiech (choćby z przekąsem) ??
    Może wyszła jakaś ustawa zabraniająca żartowania na grupach dyskusyjych?
    Czy mamy ubrać się na czarno i gorąco Ci wspólczuć??

    Pozdr
    Leszek

  • 9. Data: 2004-01-06 14:01:04
    Od: dd<d...@w...pl>

    sami jesteście tępakami a pytnia nie było !!

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 10. Data: 2004-01-06 14:16:47
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

> [...]

    > Oczywiście polecam też zastanowić się nad lekturą KK wraz z komentarzem
    > żebyś na przyszłość wiedział co oznaczają twoje słowa.

    Za cytowanie podpisów i pozdrowień należy Ci się..., eh,
    nie będę kończył.
    Oczywiście polecam też zastanowić się nad lekturą Netykiety
    http://sunrise.pg.gda.pl/~agatek/netq.html
    lub TurboNetykiety
    http://hell.pl/kya/turbonetykieta.html

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "W życiu są tylko trzy wierne rzeczy, wrzody, pies i stara kobieta."