  • 1. Data: 2004-01-05 11:11:20
    Temat: Znieslawnienie w usenecie
    Od: McZapkie <M...@k...pl>

    Witam grupe.
    Mam pytanie - czy zna ktos jakis precedens wygranego
    w Polsce procesu o publiczne znieslawienie na forum news?

    Pozdrawiam,
    MC

    --
    http://www.kolej.pl/~mczapkie
    Anti-spam fake address, glue 'o' to k_lej

  • 2. Data: 2004-01-05 11:46:08
    Temat: Re: Znieslawnienie w usenecie
    Od: "ag" <o...@g...pl>

    Użytkownik "McZapkie" <M...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Witam grupe.
    > Mam pytanie - czy zna ktos jakis precedens wygranego
    > w Polsce procesu o publiczne znieslawienie na forum news?

    kawu nie daje spać ? ;)

    zgłaszając sprawę możesz oprzec się na tym:

    http://fakty.interia.pl/news?inf=459174

    jesli nie będa chcieli podjąć tematu w prokuraturze lub na policji - w końcu
    tu tez mamy do czynienia z atakiem personalnym;

    pozdr

    opyros

  • 3. Data: 2004-01-07 11:24:00
    Od: McZapkie <M...@k...pl>

    ag popelnil byl nastepujacy tekst:

    : kawu nie daje spa? ? ;)

    nie zebym byl pieniaczem, ale skoro od paru lat
    po mnie jezdzi, a ja nie reaguje, to faktycznie ludzie moga
    pomyslec ze cos zdefraudowalem albo dwa garby mam.

    : zg?aszaj?c spraw? mo?esz oprzec si? na tym:

    : http://fakty.interia.pl/news?inf=459174

    hmm, ale tam poszkodowanym byl policjant, temu zawsze latwiej ;)
    no ale precedens w sumie jest.

    : jesli nie b?da chcieli podj?? tematu w prokuraturze lub na policji - w ko?cu
    : tu tez mamy do czynienia z atakiem personalnym;

    to wlasciwie gdzie zglasza sie takie sprawy - na policji czy w
    prokuraturze? Kiedys abuse w TPSA proponowalo skierowanie
    sprawy do prokuratury ale zadowolilem sie listem z ostrzezeniem.

    Pozdr,
    Mc

  • 4. Data: 2004-01-07 11:35:14
    Od: Arek <a...@e...net>

    McZapkie rzecze:
    [..]
    > to wlasciwie gdzie zglasza sie takie sprawy - na policji czy w
    > prokuraturze? Kiedys abuse w TPSA proponowalo skierowanie
    > sprawy do prokuratury ale zadowolilem sie listem z ostrzezeniem.

    Zgłoś do prokuratury, chyba że jesteś w stanie sam ustalić dane przestępcy.
    Potem wynajmij adwokata i niech on złoży pozew do sądu karnego, oczywiście
    nie zapomnij w pozwie podać kwoty zadośćuczynienia jakiej się domagasz.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 5. Data: 2004-01-07 16:04:48
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@e...net news:bth9jt$118$1@inews.gazeta.pl

> [...]
    > przestępcy. Potem wynajmij adwokata i niech on złoży pozew do sądu
    > karnego, oczywiście nie zapomnij w pozwie podać kwoty zadośćuczynienia

    Na przyklad zarzadaj 100.000 pln, tak jak to zrobil moj przemowca - arnold
    buzdygan. Nasylaj tez dresow na wszytkich ktorzy mowia ci ze np jestes
    glupo, a najelpiej wybij im tez szyby w samochodzie.

    Sluchaj mojego przedmowcy, buzdygan dobrze mowi - w koncu slynie w calym
    usnecie z tego, a i ja sam mialem przyjemnosc odbrac od niego liczne
    telfony z pogrozkami.

    Ale korzystaj z jego pomocy szybko, bo nasz arnold ma juz zalozone kilka
    spraw w prokuraturze (grozby karalne, przekrety gospodarcze) - wiec moze
    wkrotce nie miec czasu uczyc innych jak stac sie posmiewiskiem internetu
    jak on sam.

    ps. polecam adres z sygnaturce

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,