  • 91. Data: 2005-06-23 14:21:46
    Temat: Re: ZE - słup energetyczny, którego nie chce
    Od: Marzena<m...@o...pl>

    Witam Panie Robercie,
    mam podobny problem. Na mojej malenkiej działce mam 2 słupy energetyczne w
    tym jeden z ogromnym transformatorem a drugi z wyłacznikem prądu na cała
    okolice. Częste "nachodzenie" energetyków i ich wedrówki po całej działce
    straszliwie mnie denerwuja i krępuja. Napisałam do ZE, ale otrzymałam podobna
    do Pańskiej odpowiedz.
    Rozumiem, ze nie przestawią słupów, ale niech chociaz zapłacą za uzytkowanie
    mojego terenu i mojej nerwówki.
    Prosze o kontakt, moze razem cos wywalczymy.
    A ludzi, którym nie podoba sie walka włascieli gruntów ze słupami energetycznymi
    prosze o pomoc nam-amatorom zieleni i zgłosić do ZE chceć posiadania takowego
    słupa , bo np. na działce maja pole golfowe, zamiast drzewek czeresni czy śliwy.
    pozdrawiam
    Marzena
    m...@o...pl

    -> http://usenet.pomocprawna.info