  • Data: 2007-11-23 19:51:39
    Temat: Re: ZAKŁÓCANIE CISZY NOCNEJ W OBRĘBIE MIESZKANIA
    Od: Samotnik <s...@s...samotnik> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 23.11.2007 tabaher1111 <t...@N...gazeta.pl> napisał/a:
    > zakłócanie ciszy utrudnianej, a ostatnio uniemożliwiającej mi normalny sen
    > ponieważ najzwyczajniej w świecie nie mogę zasnąć, a jeśli już zasnę to śpię
    > nie dłużej niż 3 godziny (!!!) polega na świeceniu światła przez cala noc, w
    > przedpokoju, kuchni i łazience. Drzwi od mojego pokoju maja szklana szybę,
    > wiec w żaden sposób nie mogę się ochronić od świecenia mi prosto na twarz.

    A nie można zakleić kartonem? Działa perfekcyjnie. Przystawiony do szyby
    halogen dużej mocy niestety prześwituje, ale druga warstwa tłumi skutecznie.
    Właśnie sprawdziłem. :)

    > Kolejnym przykładem mogą być: chodzenie w butach na obcasach zazwyczaj do 3, 4
    > nad ranem (wstaję o 5 rano !!!), szuranie, szeleszczenie papierami,
    > reklamówkami, uderzenia naczyniem o naczynie, głośne opuszczanie deski
    > sedesowej, głośne zamykanie drzwi od łazienki podczas wchodzenia, wychodzenia,
    > czasem głośne jak na odległość od mojego łóżka (~1-1,5 m) rozmowy telefoniczne
    > wykonywane w przedpokoju lub otwartej łazience.

    Straszne. Rozumiem, że tylko Ty masz prawo chodzić do łazienki i
    rozmawiać przez telefon? I robisz to lewitując nad ziemią?

    > Wielokrotnie próbowałem rozmawiać o tym problemie z osobą w ten sposób
    > postępującą, ale moje prośby na nic się zdały. poinformowałem także o
    > odpowiedzialności karnej za tego typu występki, ale także nie odniosły one
    > zamierzone skutku.

    Tak to jest, mamy na ogół nie przejmują się, jak im dzieci grożą
    'odpowiedzialnością karną'. Każą odrobić lekcje, umyć rączki, buzię i zęby i
    iść spać.

    > Jeśli interwencja policji nic nie zdziała na dłuższą metę to jakie kroki
    > najlepiej poczynić, aby na drodze prawnej skutecznie rozwiązać ten toksyczny
    > problem?

    Poczekać, aż osiągniesz pełnoletniość, a potem się wyprowadzić.
    --
    Samotnik