  • 1. Data: 2003-07-14 12:22:13
    Temat: ZAKŁÓCANIE CISZY
    Od: "VIRUS" <r...@i...pl>

    Ile można dostać max. kary za zakłócanie ciszy w godzinach od 16 do 22?

  • 2. Data: 2003-07-14 12:46:14
    Temat: Re: ZAKŁÓCANIE CISZY
    Od: Kuba <j...@y...com>

    > Ile można dostać max. kary za zakłócanie ciszy w godzinach od 16 do 22?

    16-22? myślę że nic

    K.

  • 3. Data: 2003-07-14 12:55:11
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <beu7aj$bj8$1@nemesis.news.tpi.pl>, VIRUS wrote:
    > Ile można dostać max. kary za zakłócanie ciszy w godzinach od 16 do 22?

    Z kodeksu wykroczeń:
    Art. 51.

    § 1. (56) Kto krzykiem, hałasem, alarmem lub innym wybrykiem zakłóca
    spokój, porządek publiczny, spoczynek nocny albo wywołuje zgorszenie w
    miejscu publicznym,
    podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny.

    § 2. Jeżeli czyn określony w § 1 ma charakter chuligański lub sprawca
    dopuszcza się go, będąc pod wpływem alkoholu,
    podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny.

    Karami są:
    areszt,
    ograniczenie wolności,
    grzywna,
    nagana.
    Art. 19. (20)

    Kara aresztu trwa najkrócej 5, najdłużej 30 dni; wymierza się ją w
    dniach.
    Art. 20. (21)

    § 1. Kara ograniczenia wolności trwa 1 miesiąc.

    Art. 24.

    § 1. (25) Grzywnę wymierza się w wysokości od 20 do 5.000 złotych,
    chyba że ustawa stanowi inaczej.

    Renata

  • 4. Data: 2003-07-14 12:55:14
    Od: "VIRUS" <r...@i...pl>

    Moje znajome dostały 1100 + 100 koszty sadowe.
    niezle co
    XI Wydział GFrodzki w cz-wie:)

  • 5. Data: 2003-07-14 12:55:48
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <beu97k$45t$1@atlantis.news.tpi.pl>, VIRUS wrote:
    > Moje znajome dostały 1100 + 100 koszty sadowe.
    > niezle co
    > XI Wydział GFrodzki w cz-wie:)

    Też mi się podoba.

    Renata

  • 6. Data: 2003-07-14 12:56:38
    Od: "VIRUS" <r...@i...pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnbh5a1f.36a.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn
    .waw.pl...

> [...]
    >

    > Art. 24.
    >
    > § 1. (25) Grzywnę wymierza się w wysokości od 20 do 5.000 złotych,

    WIELKIE DZIĘKI

  • 7. Data: 2003-07-14 13:01:02
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Użytkownik "VIRUS" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Moje znajome dostały 1100 + 100 koszty sadowe.
    > niezle co

    Nieźle.

    A co konkretnie nabroiły? Koncert metalowy pod oknami szpitala? ;-P

  • 8. Data: 2003-07-14 13:14:29
    Od: klawy <k...@3...net>

    Dnia Mon, 14 Jul 2003 14:55:14 +0200, VIRUS napisał(a):

    > Moje znajome dostały 1100 + 100 koszty sadowe.
    > niezle co
    > XI Wydział GFrodzki w cz-wie:)
    niezła impreza :-))

    --
    www.adico.pl - aukcje

  • 9. Data: 2003-07-14 15:39:44
    Od: "Velo" <v...@w...pl>

> [...]
    .waw.pl...
    > Art. 24.
    >
    > § 1. (25) Grzywnę wymierza się w wysokości od 20 do 5.000 złotych,

    art.69§1. kodeksu postepowania w sprawach o wykroczenia

    W postepowaniu mandatowym mozna nalozyc grzywne w wysokosci do 500 zl, a w
    wypadku o ktorym w art. 9§1 kodeksu wykroczen do 1.000 złotych.

    art. 9 natomiast mowi nam o zbiegu wykroczen ze mozna ukarac sprawce za
    kumulacje dwoch wykroczen do 1000 zl co jest oczywiscie nieaktualne,
    natomiast nowelizacja kodeksu postepowania w sprawach o wykroczenie
    wprowadzona w tym miesiacu (o ktorej kolezanka Renata slyszala) zezwala na
    nalozenie wiekszej niz 2 ilosci mandatow za kazde wykroczenie, a zeby
    sprawdzic znajomosc Renaty z nowym kpow poprosze na odpowiedzenie na
    pytanie:
    czym sie rozni sledztwo od dochodzenia?
    albo jesze lepsze:
    czy delegacja prawna moze zawierac delegacje prawna?
    albo jakie kontratypy moga wystepowac w art. 51 kw?

  • 10. Data: 2003-07-14 15:42:16
    Od: "Velo" <v...@w...pl>

    Użytkownik "Velo" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
    > art.69§1. kodeksu postepowania w sprawach o wykroczenia

    sprostowanie: art 96§1 kpow