  • 1. Data: 2003-09-02 22:58:56
    Temat: ZAIKS-bzdurne roszczenia-pomocy!!
    Od: "marek k" <m...@w...pl>

    Prowadzę mały sklepik odzieżowy w małej miejscowości / i o dziwo / przyszło
    mi pismo z ZAIKS- u
    o podpisaniu umowy z ZAIKS-em o prawo do słuchania radia /chodzi o samo
    radio/ w sklepie ponieważ według ZAIKS-u muzyka w sklepie podnosi sprzedaż
    itp..Nadmieniam , że chodzi tu o
    niemałą kasę 80 zł miesięcznie +4,50 zł za każdy głośnik. Czy to nie jest
    jakaś bzdura przecież wszystkie sklepy mają radia i nikt nie płaci.
    Proszę czy jest jakiś przepis regulujący to , czy już nam zostaje słuchać
    własnych myśli.

  • 2. Data: 2003-09-02 23:06:46
    Temat: Re: ZAIKS-bzdurne roszczenia-pomocy!!
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    Pemakai marek k kemenangan 03 wrz 2003 menyalin :

    Podobny temat zostal juz poruszony, watek "ZAIKS a publiczne odtwrzanie utworow".

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 3. Data: 2003-09-02 23:27:04
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@U...pl>

    Użytkownik "marek k" napisał w wiadomości
> [...]
    > jakaś bzdura przecież wszystkie sklepy mają radia i nikt nie płaci.
    > Proszę czy jest jakiś przepis regulujący to , czy już nam zostaje słuchać

    Zobacz artykuł w Rzepie (do środy powinien być dostępny
    bezpłatnie)

    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_030828/p
    rawo/prawo_a_13.html

    ______
    Robert

  • 4. Data: 2003-09-03 07:50:36
    Od: "Piotr/inw" <i...@a...alto.WYTNIJ.com.pl>

    Do mnie przyszedł STOART i rozwiązałem to w ten sposób:
    Głośniki umieściłem za ladą i w ten sposób radio gra tylko dla personelu.
    Następnym razem jak przyszedł Stoart to popatrzył, powiedział "ok" i tyle go
    widziałem.
    Proponuje zrobić to samo.
    Kiedyś na grupie pojawił się link do zdjęcia na którym była kartka (w
    "pub'ie) - "Proszę nie słuchać muzyki - gra tylko dla personelu":))

    --
    Piotr

  • 5. Data: 2003-09-03 08:33:16
    Od: "Marcin R. Kiepas" <m...@i...nospam.pl>

    Witam

    "Piotr/inw" <i...@a...alto.WYTNIJ.com.pl> napisał:

    > Kiedyś na grupie pojawił się link do zdjęcia na którym była kartka (w
    > "pub'ie) - "Proszę nie słuchać muzyki - gra tylko dla personelu":))

    Dobre : )

    (mrk)

  • 6. Data: 2003-09-03 12:35:08
    Od: c...@g...pl (Agnieszka Śliwowska)

    huski napisał(a):

    > Podobny temat zostal juz poruszony, watek "ZAIKS a publiczne odtwrzanie utworow".

    I co z tego wynika?
    A.