  • 1. Data: 2002-03-30 22:57:04
    Temat: Z telefonem przez granicę
    Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl>

    Mam pytanie: ile telefonow jedna osoba wyjezdzajaca z Polski moze przewiezc
    przez granice?

    Wiem ze dla osob przyjedzajacych do Polski (pewnie dla wyjezdzajacych jest
    tak samo) ograniczenia wynosza: 175 Euro lub 80 Euro jesli mam pecha i
    mieszkam w strefie nadgranicznej.

    Czy to znaczy, ze jesli moj telefon jest wart wiecej niz ok. 300zł
    (praktycznie kazdy telefon jest wart wiecej) to nie moge go przewiezc? A co
    jesli uzywam dwoch telefonow? Jak okreslana jest ich wartosc?

    Pozdrawiam,
    Marcin.