  • 1. Data: 2002-03-30 14:20:16
    Temat: Szukam starych dzienników ustaw
    Od: "Przemo" <c...@d...alter.pl>

    Szukam dzienników ustaw z:
    - 25 XI 1970
    - 16 XII 1970
    - 12 XI 1990
    - 6 XI 1992
    - 31 III 1993
    Niestety wszędzie, gdzie szukałem, są tylko dzienniki nie starsze niż z 1995
    roku. Może ktoś posiada któryś z w/w lub wie, gdzie można znaleźć?

    Z góry serdecznie dziękuję
    Przemek

  • 2. Data: 2002-03-30 14:49:59
    Temat: Re: Szukam starych dzienników ustaw
    Od: Goomich <g...@w...pl>

    "Przemo" <c...@d...alter.pl> naskrobał(a) w

    > Niestety wszędzie, gdzie szukałem, są tylko dzienniki nie
    > starsze niż z 1995 roku. Może ktoś posiada któryś z w/w lub wie,
    > gdzie można znaleźć?

    www.sejm.gov.pl
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@w...pl UIN: 6750153

  • 3. Data: 2002-03-30 20:42:39
    Od: "Przemo" <c...@d...alter.pl>

    Użytkownik "Goomich" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    >www.sejm.gov.pl

    no tak, pod latarnią zawsze najciemniej ;-)
    Dziękuję Ci bardzo!